ik was mijn berichten aan het teruglezen om na te gaan welke reacties erop waren gekomen (ik ging per ongeluk offline en kon toen niet meer zien welke nieuw waren "oranje" ) toen viel mij ineens op dat er minder berichten gevonden waren dan de berichtenteller aangaf (hoop dat dit duidelijk is deze zin hihi) waar zijn die vermiste berichten dan gebleven? groetjes sim
haha ik snap mijn eigen zin ook niet eens haha. oke, ik ging per ongeluk offline, toen ik terug kwam kon ik niet meer zien welke berichten ik nog niet gelezen had, normaal zijn die dan oranje zodat je kan zien wat nieuw is, maar omdat ik er af was geweest was er een heleboel weg. punt nu is ik ging naar een berichtje die ik in januarimama's had geplaatst en dacht als ik nu op berichten onder mijn naam druk krijg ik al mijn geplaatste berichten op een rij en dan kan ik makkelijk zien waar er gereageerd is. nu viel mij op dat er onder mijn naam 765 berichten staat en als ik op berichten druk krijg ik 751 resultaten gevonden, waar zijn die andere 14 berichten en welke zijn dat?? of zijn die gearchiveerd? groetjes sim
Ik heb dat ook wel eens sim... Dan heb je een hele hoop wat je moet lezen en dan ineens krijg je een foutmelding als je naar een bericht wil En dan zoek ik op internet bij mijn favorieten deze site terug en dan zijn alle mappen gelezen. Heel irri vind ik..
precies, heb de laatste tijd steeds dat ie ineens vastloopt! dan moet je via tijd alles terug lezen, maar als je de dag ervoor veel erachter hebt gezeten is het moeilijk om na te gaan waar je je reacties allemaal hebt geplaatst, dat heb ik nogal eens bij zwangerschap/eerste syptomen en die bevallingstopic, dan praat je vaak over de zelfde onderwerpen en dan is het moeilijker terug te vinden, althans ik onthoud dat niet allemaal. de lounge is trouwens dan veel overzichtelijker, terwijl dat over van alles en nog wat gaat! maar ik was wel benieuwd waar die gemiste berichten waren? peter r maar ff inschakelen of csi (we hebben een paar deskundigen hier op de site haha)
oh oke, maar worden die dan verwijderd omdat ze niet gepast waren als antwoord ofzo, ik denk er altijd wel ff overna of iets tactisch overkomt of niet, heb ik dan iets verkeerd gezegd ergens? groetjes sim
Nee dan is het topic misschien verwijderd.. dan stonden jouw antwoorden daar ook bij. Dus dat heeft dan niks met jouw antwoorden te maken. greotjes
csi is er nog gewooin hoor http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=9383 stond wat verder naar beneden
Ik denk dat Sim bedoelde dat er geen csi meer nodig was om op zoek te gaan naar de vermiste berichtjes hihi