Ik heb toen strax op zwangerschapspagina bij miskramen een bericht geopend en nadat ik dat had gedaan werden er plots 21 nieuwe pagina's van zwangerschapspagina geopend zonder dat ik ergens op gedrukt had :S Mijn eerste gedachten was: Virus!! Dus ik heb meteen internet uit gezet zodat er niet meer pagina's geopend konden worden en mijn computer door een grondige scan laten gaan maar er is absoluut niks gevonden, ook mijn computer man kon niks vinden en dacht dat het misschien aan de site kon liggen? Mijn vraag is hebben jullie hier misschien al meer klachten over gehad? en wat zou het kunnen zijn? Of ligt het misschien toch aan mijn computer?
Ik heb het eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord, maar ik vermoed eerlijk gezegd dat het dan toch iets is op je eigen computer Misschien kan iemand anders je ermee helpen? Sorry dat ik je niet beter kan berichten! Groetjes, Josien
Maar ja ik heb zelfs onze computer man (met jaren lange ervaring en een eigen computer bedrijf) laten kijken en die heeft er ook nog allemaal scans doorheen laten gaan en er kon niks gevonden worden :S Overigens is het nog bij die ene keer gebleven maar misschien dat meer mensen er last van hebben?
ik heb het een paar weken geleden ook gehad. ook gescand, niks te vinden. het is gelukkig niet meer voorgekomen, maar waar het nou door kwam, geen idee...
Ik heb dat dus ook heel vaak En dan alleen met de zwangerschapspagina. En mijn scans kunnen dus ook niks vinden
ik ook, en 3 virusprogramma's die niets kunnen vinden Erg vervelend aangezien het vrij regelmatig gebeurd