ineens allemaal pagina's die openen?

Discussie in 'Over deze site' gestart door kleintje88, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb toen strax op zwangerschapspagina bij miskramen een bericht geopend en nadat ik dat had gedaan werden er plots 21 nieuwe pagina's van zwangerschapspagina geopend zonder dat ik ergens op gedrukt had :S
    Mijn eerste gedachten was: Virus!!
    Dus ik heb meteen internet uit gezet zodat er niet meer pagina's geopend konden worden en mijn computer door een grondige scan laten gaan maar er is absoluut niks gevonden, ook mijn computer man kon niks vinden en dacht dat het misschien aan de site kon liggen?

Mijn vraag is hebben jullie hier misschien al meer klachten over gehad? en wat zou het kunnen zijn? Of ligt het misschien toch aan mijn computer?

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb het eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord, maar ik vermoed eerlijk gezegd dat het dan toch iets is op je eigen computer :(

Misschien kan iemand anders je ermee helpen? Sorry dat ik je niet beter kan berichten!

Groetjes,
    Josien

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Maar ja ik heb zelfs onze computer man (met jaren lange ervaring en een eigen computer bedrijf) laten kijken en die heeft er ook nog allemaal scans doorheen laten gaan en er kon niks gevonden worden :S
    Overigens is het nog bij die ene keer gebleven maar misschien dat meer mensen er last van hebben?

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik heb het een paar weken geleden ook gehad. ook gescand, niks te vinden. het is gelukkig niet meer voorgekomen, maar waar het nou door kwam, geen idee...

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik heb dat dus ook heel vaak :rolleyes: En dan alleen met de zwangerschapspagina. :( En mijn scans kunnen dus ook niks vinden

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb het met een andere site.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ook, en 3 virusprogramma's die niets kunnen vinden :cry:

Erg vervelend aangezien het vrij regelmatig gebeurd

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Ik ook, en dan met één bepaald profiel op Hyves :)

Hier op het forum nog nooit last van gehad.

Deel Deze Pagina