Als ik op "Toon je eigen berichten" klik mis ik een aantal topics waarin ik wel gereageerd heb. Hoe kan dit? Groeten, Louise
Ik heb ook problemen met deze feature. Heel vaak geeft ie aan dat ie helemaal geen berichten kan vinden... Soms werkt het als ik nog een keer op de knop druk maar vaak ook niet.
Het werkt bij mij voor geen meter. Vind het erg storend, want ik ga niet het hele forum af zoeken naar berichten die ik gepost heb. Ook wil ik niet van alle topics berichten in mijn mailbox, dan loopt zelfs mijn hotmailbox binnen de kortst keren over.
bij mij staan er een boel topics dan tussen waar ik nog nooit gereageerd heb. wat wel werkt is als je eerst naar je gebruikerspaneel gaat en en dan op toon eigen berichten klikt.
Enig idee wanneer dit goed gaat werken. Bij de livegang werd gezegd dat dit een kinderziekte was die na een paar dagen echt over moest zijn, maar ik heb er nog altijd veel last van.
Dit is 1 van de redenen waarom Jan heeft besloten hier niet te blijven. Het systeem valt ontzettend tegen, helaas was dit niet te voorzien. We hopen dat alles gauw weer goed werkt! Elmo