ik krijg geen mail dat er nieuwe reactie is

Discussie in 'Over deze site' gestart door zonnetjeE, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik krijg geen mailtjes dat er een nieuwe reactie is geplaatst.

zie ik iets over het hoofd of heb ik iets verkeerd in mijn instellingen staan.

HELP ik kom er niet meer uit en moet dus steeds vanaf pagina 1 zoeken naar het juiste nieuwe bericht.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hi Zonnetje,

Ik heb net bij je instellingen gekeken en zie dat je een dagelijkse notificatie hebt aangeklikt. Hij zou het moeten doen maar dagelijks. Het is eventueel ook mogelijk om hem op directe notificatie te zetten.

Zie verder ook geen bijzonderheden.
    Wil je dat ik hem aanpas, om te kijken of het op de directe wijze werkt?

Het zou ook kunnen komen doordat je cookies vol zijn. Heb je al geprobeerd om deze te verwijderen. Ook kan het een optie zijn dat hotmail de mail in de ongewenste mailbox plaatst.

Groetjes
    Elvira

3. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Elvira,

Als je hem op directe notivicatie wil zetten graag.

Aan hotmail ligt het niet heb ik al gekeken maar cookies wat zijn dat en hoe kom ik daar.??

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ga via extra op je internetpagina naar internetopties en daar zie je browsegeschiedenis staan, klik dan op verwijderen en dan krijg je de keuze om de cookies te verwijderen. Klik deze optie aan, vaak helpt het ook als je ook je internetgeschiedenis verwijderd. Beide kan je aanvinken, er staan nog meer opties maar dat is naar je eigen keuze.

Deel Deze Pagina