Baby v/d maand

Discussie in 'Over deze site' gestart door Amethist, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik zit net even bij de foto's van de baby van de maand verkiezing te kijken en ik ben 4 leden tegengekomen die meedoen met de verkiezing zonder ook ooit maar 1 bericht gepost te hebben en die zich tevens alle 4 in de maand juli van dit jaar hebben aangemeld als lid.

Misschien ben ik een zeikerd, maar ik vind het maar vreemd dat zulke "leden" ook mee kunnen/mogen doen. Zij melden zich alleen maar aan voor de verkiezing, winnen dan misschien een mooie prijs om zich vervolgens niet meer hier te vertonen...

Wellicht dat hier al eens een topic over is geweest (mijn excuses dan!) en/of dat jullie als beheer van zp hier al lang over hebben nagedacht, maar ik wilde het tóch even onder de aandacht brengen.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat is dan precies tegen de regels of oneerlijk volgens jou?

01. Om mee te doen aan de Baby of de Buik van de maand verkiezing of om te kunnen stemmen moet je lid zijn van Zwangerschapspagina.

Er staat niets over een aantal geplaatste berichten of een bepaalde periode die je lid zou moeten zijn.

Elmo

3. Amethist

Ik zeg ook nergens dat het tegen de regels is ;)... Ik vind het alleen jammer dat mensen zich dus alleen maar aanmelden om een prijs te winnen. Zp interesseert je dan schijnbaar niks, je wilt alleen de prijs binnen halen. Vind ik jammer...that's it...

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Waar maak je je druk om zeg ...

wie zegt dat die mensen straks niet gewoon mee gaan schrijven op de site ?

5. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Ik snap dr wel, Maar ik heb er verder niet echt een mening over.
    Verder vind ik het wel leuk om er een thema aan te koppelen.. Nu krijg je toch best vaak (niet iedereen doet dat!) vriendjesstemmen

6. Amethist

Oh nou pardon hoor...tjongejonge zeg...

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik denk juist dat de kans dat je wat wint zo goed als nihil is omdat je nog niemand kent op de site. Dit zijn waarschijnlijk net bevallen, trotse mama's die hun kind willen showen en zo hier terecht komen!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Op verzoek van TS gesloten.

Tevens een kort antwoord: wat Elmo schrijft klopt.

Deel Deze Pagina