Hallo Dames , Hier een klein vraagje zijn er sites waarbij je alles bij kan houden, dus je vruchtbare dagen en ovulatie, en waar je per dag ook symptomen in kan vullen.... ? Ik heb FF geprobeerd, en ik ben goed in engels maar daar snap ik toch echt geen bal van hihi. Dikke kus
Menstruatiekalender.net Heel nauwkeurig en geeft nog tips ook. Weet alleen niet of er nog een wachtlijst is..,
Toevallig heb ik me daar net geregistreerd maar staan een wachtlijst pfff ïk kan wel voorrang krijgen door mensen die al lid zijn die moeten dan mijn email ivullen maar ken niemand haha
ja heb het net ook gedownload, maar snap er niet veel van, en tempen gaat hier niet ivm niet elke dag zelfde tijd opstaan ....
Ik heb een handige app op mn telefoon WomanLog daar kun je alles in bijhouden. Je kan ook een notitie toevoegen aan elke dag. En het is in het nederlands.
ik gebruik ook p tracker meis daar kun je per dag je symptomrn..buien..temp etc alles invullen...geeft je vruchtbare dagen aan en je nod.. ohja en is in het nl x
Ik gebruik Fertility Friend, maar hoop nu dat ik ook menstruatiekalender kan gebruiken, want ben gestopt met temperaturen... Zoek dan alleen nog iemand om me daar in te schrijven zodat ik niet op de wachtlijst hoef .