Op dit moment zijn er 8 spelletjes actief in de lounge. Dit zijn er best veel. Zouden deze spelletjes een eigen gedeelte kunnen krijgen op de site?
Dat is inderdaad ook een goed idee. De rest vd onderwerpen zijn daardoor niet zo overzichtelijk meer.
Klopt, die spelletjes zijn best verslavend om antwoorden op te geven, dus die komen eigenlijk altijd weer bovenaan de lijst te staan. Daardoor komen andere onderwerpen onderaan of op volgende pagina's te staan en word er niet meer naar gekeken. Het zou best fijn zijn om een speciaal spelletjes gedeelte te maken zodat mensen dat daar leuk kunnen doen.
ben ik het mee eens ik vind de spelletjes wel leuk, maar idd voor de andere onderwerpen niet die zakken dan naar beneden misschien een apart gedeelte met spelletjeshoek?
Ik zit net te denken om hier een topic over te openen en nu staat er al 1... Ik vind het ook storend, vooral omdat je op dit forum minder onderwerpen op 1 pagina hebt en je dus vaak meerdere bladzijdes na moet lezen... Mee eens dus!