Vraagjes over Wintopics

Discussion in 'Over deze site' started by SushiLover123, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik heb wat vraagjes over de topics waarin je iets kunt winnen. Er staat bij de regels dat je maar 1x mag reageren. Wat gebeurt er als je meerdere keren reageert? Word je dan gediskwalificeerd, of maakt dat eigenlijk niet uit, omdat jullie toch maar 1 naam kiezen uit de lijst met alle mensen die gereageerd hebben?

Wordt er nog rekening gehouden met mensen die al eerder (of kort geleden) gewonnen hebben, of is iedere week weer gelijke kansen voor iedereen?

En wordt er ook gekeken naar dubbele accounts? Lijkt me erg lastig op te controleren, maar het lijkt me sterk dat er geen dubbele accounts gebruikt worden. ;)

Verder gewoon uit nieuwsgierigheid, hoor! Ik vind het een erg leuk initiatief en schijnbaar zijn er genoeg aanbieders die mee willen doen!

2. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    Hoi,

Als je meerdere keren gereageerd hebt en je naam wordt getrokken, win je niet. Dit controleren we.

We kijken niet naar wie eerder gewonnen heeft, je zou dus meerdere maanden achter elkaar kunnen winnen, als je veel mazzel hebt.

Dubbele accounts wordt ook op gecontroleerd.

Lotte

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ja, moet je wel mazzel hebben, gezien er gemiddeld vijf- à zeshonderd reacties komen in één topic :)

Bedankt voor je antwoorden! :D

4. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    Graag gedaan.

Share This Page