Ik heb wat vraagjes over de topics waarin je iets kunt winnen. Er staat bij de regels dat je maar 1x mag reageren. Wat gebeurt er als je meerdere keren reageert? Word je dan gediskwalificeerd, of maakt dat eigenlijk niet uit, omdat jullie toch maar 1 naam kiezen uit de lijst met alle mensen die gereageerd hebben? Wordt er nog rekening gehouden met mensen die al eerder (of kort geleden) gewonnen hebben, of is iedere week weer gelijke kansen voor iedereen? En wordt er ook gekeken naar dubbele accounts? Lijkt me erg lastig op te controleren, maar het lijkt me sterk dat er geen dubbele accounts gebruikt worden. Verder gewoon uit nieuwsgierigheid, hoor! Ik vind het een erg leuk initiatief en schijnbaar zijn er genoeg aanbieders die mee willen doen!
Hoi, Als je meerdere keren gereageerd hebt en je naam wordt getrokken, win je niet. Dit controleren we. We kijken niet naar wie eerder gewonnen heeft, je zou dus meerdere maanden achter elkaar kunnen winnen, als je veel mazzel hebt. Dubbele accounts wordt ook op gecontroleerd. Lotte
Ja, moet je wel mazzel hebben, gezien er gemiddeld vijf- à zeshonderd reacties komen in één topic Bedankt voor je antwoorden!