Ik ben al een aantal dagen aan het uitzoeken hoe ik mijn gebruiksnaam kan veranderen of mijn account kan verwijderen... Ik ben 2 weken geleden erachter gekomen dat een collega hier ook lid is en ze is nu op de hoogte dat we aan het proberen zijn om zwanger te worden. Ze heeft vervolgens dit aan de manager verteld. 'Toevallig' wordt mijn contract niet verlengd... We zijn met onze kinderwens beland in de MMM en ik leer hier veel van de dames en kan altijd mijn verhaal kwijt. Als ik mijn naam niet kan veranderen dan moet ik helaas mijn account verwijderen. Ik hoor het graag van jullie.
Beste Diyaa, Gebruikersnamen worden alleen gewijzigd wanneer de privacy in het gedrang komt door het (per abuis) gebruik van een eigen naam in de gebruikersnaam. We kunnen wel je account verwijderen, je berichten blijven wel gewoon staan. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Jammer dat ik mijn gebruiksnaam niet kan veranderen.. maar jullie mogen mijn account verwijderen dan maak ik een nieuwe. Ik vind het heel erg vervelend want ik ben een trouwe volger van een aantal topics/leden.