Hallo meiden, Ik zie soms zulke aparte gebruikersnamen, hoe komen jullie aan die namen? Mijn hond heet Senna en ik vind het nog steeds een hele mooie naam (jammer dat ik mijn hond al zo heb genoemd ) 1979 is mijn geboortejaar dus vandaar. Groetjes Senna
Ik heet gupsie.. guppie was geloof ik al ingenomen. Mijn man noemt mij al voordat wij een relatie kregen guppie.. vandaar!
mijne was "hummel" die had ik genomen omdat er toen ik me aanmelde een hummeltje in mijn buik groeide nu is het gewoon Deb omdat mijn eigen naam Debbie dus al in gebruik was dus moet je iets he
De mijne is "Hope". Het spreekt voor zich, hoop hebben voor de toekomst. Mijn echte naam wil ik nog even anoniem houden.
Ik had de naam muppie, ik trok altijd gekke bekken en deed gek en werd toen vergeleken met de muppet show. Dus vandaar mijn naam.
Haha ik heet stranger omdat ik toevallig de dag dat ik me aanmelde de hele tijd met het liedje 'stranger in a strange place' (van U2) in mn hoofd zat...
ik heb de naam gebruikt die ik eigenlijk mooi vond voor een toekomstig kindje!maar mijn kereltje vond hem niet mooi dus kon ik hem mooi hier gebruiken!liefs maloeke
Ik was ooit op zoek naar een nick om te gebruiken in ICQ (nu zo'n 10 jaar geleden...). Dat werd Queeny, maar dat klinkt zo gek, daarom Quinny en later heb ik daar Quinnygirl van gemaakt. Het de nick die ik eigenlijk overal voor gebruik... Pas geleden kwam ik erachter dat een Quinny een kinderbuggy is... Hoe toepasselijk op dit moment?? haha