Anakin komt van Anakin Skywalker uit de Starwars films. Dat is eigenlijk een jongen/man, maar ik ben echt een meisje hoor!
Wenniepenny is afgeleid van de secretaresse van James Bond, Moneypenny, en mijn voornaam, Wendy. Ooit bedacht door een collega omdat hij mij een bijdehandje vond Groetjes, Wendy
Mijn nick was Poester. Ik heb deze naam gekozen omdat poezen m'n favoriete dieren zijn. En het gebeurt soms dat ik m'n poezen aanspreek met poester, vandaar ik die naam gekozen heb.
Ik heb maanden lang aan de originele Loeki de leeuw gewerkt (jaja, dat leeuwtje dat ooit de STER reclameblokken nog aanterkkelijk maakte) Dit is een eerbetoon aan mijn held.
Ikzelf ben helemaal weg van engelen en mijn echte naam is Angela. Dus laatste a weglaten en mijn geboortejaar erachter (alleen Angel was al bezet ) Liefs Angel(a)79
Ik vind Simba een scheetje, maar vond het toch leuker om een vrouwtje te zijn. Vandaar Nala. Bovendien past Hakuna Matata (don't worry, be happy) goed bij me. Helemaal sinds ik zwanger ben!
Djara is mijn hond, ik had eerst altijd voornaam+achternaam... maar dat heb ik veranderd in Djara... maar ik ben gewoon Agnes hoor!!!!!! hahahaha
Zo noemen ze mij op de amerikaanse forums. Ze krijgen het gewoon niet voor elkaar mijn naam op de juiste manier te spellen.
Neeltje is de 'troetelnaam' die mijn ouders vroeger veel gebruikte, en Patricia(mijn echte naam) is al veevuldig in gebruik.
mijn gebruikersnaam is angeleyes!!! eigelijk omdat mn moeder veel van engeltjes hield en aan gezien ze nu is overleden geloof ik ook echt dat ze mee kijkt en ons in de gaten houdt dus vandaar angeleyes... xxx