ik heb mijn naam laten veranderen omdat ik dat zelf wilde maar dat is een heel verhaal wat ik je bespaar mijn naam verandering was voor mij een overwinning van iets lekker onduidelijk he
ik zou eerst senna doen (zo heet mijn hond) maar die was er al dus toen maar mijn eigen naam + geboortejaar (want alleen mijn naam was er ook al)
Vroeg had ik als emaildres mijn I meel @ nogwat.nl Met andere woorden: dit is mijn emaildres: dus als iemand vroeg wat is jouw e-mail zei ik altijd mijnimeel. Gewoon een woordspeling dus.
sammie is de naam van mijn nichtje waar ik heel erg gek van ben en die naam had ik eigenlijk ingedachte voor mijn eerste kindje maar mijn zus was mij voor......
Melody... zou wou ik me in t begin ff anoniem houden omdat mn zwangerschap niet gepland was en nog niet wist hoe n vriend zou reageren... Maar ik had die naam bedacht omdat ik het eerst een mooie meisjes naam vondt, nu zijn we inmiddels al bijna over een andere naam uit.
Mijn gebruikersnaam is een combi van mijn naam en die van mijn partner...Om nog een beetje anoniem te blijven, dit wilde ik voor al in het begin...... Gr.
Hiervoor heette ik op alle forums altijd essiedepessie, omdat mijn vriendinnen en mijn ma mij altijd zo noemden. Alleen dan kreeg ik nog wel eens de vraag of het wel goed met me ging, want dan lazen ze EssiedepRessie! hihi.. Dus daarom heb ik er voor hier Esdepes van gemaakt.
Zitten hele leuken tussen inderdaad! Wat een leuk idee zeg! Die avatar...dat vond ik dan weer een beetje afgezaagd + gebruikte ik die elders ook. Was bang dat iemand een link zou leggen Daar gebruik ik mijn eigen naam 8) Liefs ELMO