Hier verschillende van nuby en die lekken (hier iig) niet. Zusje heeft ze ook. Geen lekkers. Behalve dan enkele druppels die in het rietje achter blijven maar daar ontkom je niet aan.
Heb hier een nuby gehad (ca 3 jr. geleden) en die lekte niet. Vriendin van mij heeft eentje van difrax gehad, maar was daar niet geheel tevreden over.
hmm, veel positief over nuby dus! Hoorde hier van vriendinnen ook niet veel goeds over difrax idd. Iemand ervaring met hema/prenatal??
Hier die van de hema,als je ff op de bovenkant drukt na het dichtdraaien lekt hij niet,hooguit een paar druppels uit het rietje.en hij kan tegen een stootje,dochterlief gooit m regelmatig op de grond.
Hema, super goed! Tip voor de druppels in het rietje: Rietje in je mond doen, fles op zn kop, rietje leeg drinken, fles terug en dicht doen. Alles is uit t rietje, en geen overgebleven druppels.
Ik heb deze voor de kinderen van avent: Voor thuis: Avent Tuitbeker Antilek Met Handvat 6+ Assorti - Drogisterij.net Voor buiten: Philips - Bekers voor kleintjes Voor bekers met rietje 340 ml, 18 maanden en ouder, rietje - SCF762/00 - Bekers voor kleintjes - Voeding voor peuters - Verzorging voor moeder en kind Ze zijn beide even goed. Ze lekken totaal niet zelfs niet als je ze op hun kop houdt. Die met het rietje, kan je dus zelfs in je tas stoppen want je kan de deksel draaien waardoor het rietje onder de deksel zit en het helemaal is afgesloten
even een vraagje... ik heb ook die van de hema.. maar soms als ik hem uit mijn tas haal en open doe is het een soort van fontijn dan spuit er een hele straal uit.. iemand een idee hoe dat komt?
Dat fontijntje hebben meer bekers, doordat er druk opbouwt in het flesje spuit 't er uit het rietje uit. Zie bovenstaande tip van beker op zn kop en rietje leegdrinken. Zelf spoot ik 't vaak boven wasbak weg, of in de auto oid in mn eigen mond
ooo kijk dat is makkelijk dan doe ik dat voortaan wel.. het is zo lullig als je in een winkel dat ding open maakt en het spuit er zo uit.. Meestal is het maar water maar mensen kunnen je zo boos aankijken..
Hier een lekvrije Nuby Maar zoontje drinkt op een zeer bijzondere wijze , men neme een slok en dan laat je de helft uit je mond lopen (op je slabber, dwars doorheen op je shirt en romper tot aan je luier) zodat die antilek beker van Nuby wel werkt, alleen ik nog altijg geen droog kind heb