Is het mogelijk om van een bestaand topic (een mmm-club) een besloten topic te maken? Of moeten we dan een nieuw iets aanmaken? Wie weet dit? Bedankt!
Volgensmij kun je alleen clubs besloten maken. Al zou ik ook enorm graag zien dat je een topic besloten kunt maken (heeft toch meer voordelen zoals foto's kunnen posten als bijlage en elkaars onderschrift gewoon zien). Dus als die mogelijkheid er is (of zou kunnen komen!!) zou ik dat ook graag horen
Oh, ik ben niet helemaal thuis in de verschillen. Het gaat om een club, een mmm club. Hoe die ik dat dan? Iedereen diee er in schrijft moet dat natuurlijk kunnen blijven doen.. Bedankt!
Gaat het om dit topic? http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/252934-chromosoomafwijking-translocatie-152.html Het is dan wel een 'club' maar toch ook een topic Deze kan dus niet besloten worden gemaakt. Clubs die je besloten kunt maken zijn deze..Zwangerschapspagina - Clubs
Ja, het gaat om dat topic idd. We hebben eerder met elkaar besproken dat we het eigenlijk liever besloten willen hebben. Nu zijn een aantal mensen verder gegaan op facebook, maar we zouden het liever aanpassen hier. Dat kan dus niet, jammer...