gebruiks aanwijzing van mn lichaam graag...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mausli, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik wordt zo gek van mezelf..

ik ben 5 dagen overtijd, 2 negatieve testen (woensdag en vandaag), mn tempratuur is s'morgens 37.1, heb helemaal geen ongi gevoel echt 0,0
    ik voel me zo raar vandaag bijna heel de dag geslapen om half 11 uurtje uit bed geweest test gedaan en weer terug naar bed, werd om half 7 weer wakker en nu ben ik voel ik me weer zo moe, heb honger als een paard maar zodra ik een bord eten voor me heb eet ik 3 happen en zit ik vol. afgelopen weken hele erge steken in mn buik gehad dat is nu minder.

wie herkent dit?

2. CharleneP

CharleneP Lid

7 nov 2007
    8
    0
    0
    Hoi Mausli,

Zoals je ziet ben ik ool overtijd en heb nagenoeg dezelfde klachten als jij. Ik merk het vooral tijdens mijn werk dat ik zo ontzettend moe ben. Ik heb ook steken in mijn buik gehad. Was ervan overtuigd dat ik vorige week ongestled zou worden.
    We kunnen alleen maar afwachten...

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb dit ook meegemaakt en testte uiteindelijk na 6 dagen wel positief, helaas is dat in een mk geeindigd.

Hoop voor je dat je alsnog positief gaat testen!

groetjes,
    vruchtje

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Dames, succes! Het klinkt in elk geval wel positief! Nou dat verdraaide streepje nog he!
    Zoals ook voor kinderen geldt: helaas is er voor volwassenen ook geen gebruiksaanwijzing! Jammer he? Zou ik mijzelf ook niet gek maken af en toe... :(

Liefs Tezzz

5. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    is een van jullie naar de HA geweest? zo ja naar hoelang?

6. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    k heb bij me vorige zwangerschap ook pas 4 dage overtijd positief getest, en helaas eindigde dit ook in een miskraam.. :(

7. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    net weer een test gedaan. 2e streepje is in de verste verte niet te bekennen. net ff naar de huisarts gebeld kan vanmiddag ff langs komen wie weet kan die me meer vertellen

8. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Sommige vrouwen testen pas na 1 week overtijd positief. De huisarts kan bij jou ook een test doen (deze is dezelfde als die jij thuis doet) beter kun je om een bloed testje vragen, dan heb je binnen 2 dagen echt zekerheid.

Spannend hoor, is dit de eerste keer dat je zolang overtijd blijft?

Liefs Bloempje.

9. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    voor ik aan de pil begon had ik een cyclus van 27 of 28 mn eerste na stoppen met de pil was 29 daarna 30 toen ineens 14 en nu zit ik op 36

10. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Het kan zijn dat je lichaam er nog aan moet wennen om het
    weer zelf te regelen. Ik hoop het natuurlijk niet voor je.
    Ik zelf teste na 11 dagen pas positief en alleen met de test van
    de huisarts. hopelijk kan de huisarts je verder helpen.

11. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Je bent dus aan het ontpillen.

Nou je overtijd zijn betekend niet dat het gelijk bij het ontpillen hoort maar zeg er voorzichtig bij dat het ook niet perse hoeft te zijn dat je zwanger bent. (Hoop wel voor je natuurlijk).

Het kan beide kanten op meisje. Hoop dat je straks bij de dokter meer weet.

Liefs Bloempje

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Het feit dat je overtijd bent zou ik niet teveel aandacht aan hechten. Bijna niemand heeft een mooie cyclus meteen na het stoppen met hormonale anticonceptie. Jij blijkbaar ook niet, gezien je 14 daagse cyclus vorige keer.

Aan de andere kant klinken je klachten wel hoopvol (maar ook dat kan heel goed niks betekenen, er zijn zoveel vrouwen die ervan overtuigd zijn dat ze zwanger zijn, maar dat dan toch niet blijken te zijn) en die menstruatie van vorige keer zou een innesteling kunnen zijn.
    Alleen test je dan wel heel erg laat positief. De meeste vrouwen testen een dag of 7 na hun innesteling positief en als ik het goed begrijp is je vorige menstruatie al meer dan 30 dagen geleden?

Hmm... vaag allemaal. Ik ben bang dat het gewoon ontpillen is, maar ik hoop voor je dat ik helemaal ongelijk blijk te hebben!

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mocht je zo'n gebruiksaanwijzing hebben gevonden, wil je mij dan even een seintje geven ;) Haha!

Ik ben zelf nog aan het ontpillen, dus weet even helemaal niet waar mijn lichaam mee bezig is en of het nog wel werkt! Lastig! ;)

Deel Deze Pagina