Hoi meiden, Ik had ff een vraag. Dinsdag om 23.30 heb ik ovitrelle gespoten en gisteren de iui. Nu heb vandaag oppeens veel doorzichtig slijm met een beetje bloed erin. Heb ook wat steekjes ter hoogte van mijn eistok zo nu en dan. Dit kan toch geen eisprong zijn? Zo'n 72 uur na ovitrelle. Herkent iemand dit? Verdere info. Maandag 2 folikkels links 16,5, rechts 1 van 12 en 1 van 10. Alvast bedankt! Groetjes
Als het slijm dik en draderig is, geeft het aan dat de eisprong eraan gaat komen. Het lijkt me dus niet dat dat het was want dan heeft het te lang geduurd voor de ovitrelle zijn werk deed. Toch vreemd.. Hoop dat je snel zekerheid hebt!
Ik herken dat wel. Ik heb zo'n 48 uur na pregnyl altijd hetzelfde. Ik heb het afgelopen ronde nog nagevraagd aan de gynaecoloog, die zegt dat een ei echt binnen 36 uur springt. Slijm is dan geen vruchtbaar slijm voor de eisprong dus.
Dat klopt niet helemaal hoor.. Het gemiddelde is inderdaad 36 uur, dan vindt de eisprong het vaakst plaats. Na 48 uur is zo'n 98% van de eitjes gesprongen, dus het kan ook langer duren. Ik vind het ook vaak onduidelijk. Artsen spreken elkaar ook zó vaak tegen op dit gebied. Hier overigens regelmatig last van slijm. Ook nu al, terwijl er nog helemaal geen eisprong aan mag komen. Ik denk niet dat het altijd vruchtbaar slijm hoeft te zijn. Zou me niet te druk maken TS. Succes! Hopelijk een mooi resultaat deze ronde!
Dank je wel allemaal! Deze maand verloopt alles een beetje anders. Lichaam is denk ik nog een beetje van slag. Vandaag ook weer aardig wat slijm..... Fijn om te lezen dat andere hier ook last van hebben. En idd gynaecologen spreken elkaar wel vaker tegen. Mijn lf is bijv 17 dagen. Volgens mijn eerste gyn heeft een vrouw altijd een lf van 14. Dus zou ik elke maand overtijd zijn.