Vriend dacht vorige week lief te zijn om aan de meiden te denken bij het bezoeken van een rommelmarkt en bracht het spel "12K3 Spel" mee. Je raad het al, zonder gebruiksaanwijzing . Dochter zeurt al een week wanneer we het gaan spelen en ik heb mijn best gezocht maar kan online niks vinden en krijg er ook niets leuks op verzonnen . Wie oh wie maakt ons blij met een foto van de spelregels? Alvast bedankt! Het gaat om onderstaand spel
Heb dit gevonden. Foto is onduidelijk op mijn telefoon maar misschien op pc beter te zien? Karen, Kristel en Josje zijn een onafscheidelijk Trio. Gooi met de dobbelsteen, draai een kaartje om of schuif een ander over het bord en probeer de K3-tjes terug bij elkaar te krijgen. Wie drie kaartjes met daarop Karen, Kristel en Josje bij elkaar kan schuiven, roept luid "1-2-K3" en neemt de 3 kaartjes van het bord. Wie kan de meeste K3-trio's maken?
Lief dat je mee zocht! Die had ik inderdaad ook gevonden maar krijg hem zelf uitvergroot met photoshop niet dusdanig dat ik het kan lezen helaas...
Ik weet niet of dit de volledige spelbeschrijving is, ik heb het online gevonden. Ik krijg het in photoshop voldoende uitvergroot om te lezen. Als jou dat niet lukt kan ik het overtikken.
Als je het upload hier heen , word het verkleint. Misschien kan ze je het in origineel formaat naar je mailen?