Wie weet er een leuke traktatie voor de peuterspeelzaal als er een broertje of zusje wordt geboren. Mijn zoontje gaat naar de peuterspeelzaal en het leek ons leuk om een leuke traktatie te verzinnen als er binnenkort een broertje of zusje wordt geboren. Beschuit met muisjes wordt een erg gesmeer bij de kinderen. Dus wie weet er iets leuks om daar te gaan trakteren?
Eva gaat op het kdv badeendjes trakteren met een kaartje eraan: hoera, vanaf nu ben ik niet meer in mijn eentje, want mijn kleine zusje [naam] is geboren! Dit zijn de badeendjes: Badeend mini baby roze - De Badeendwinkel - De leukste badeendjes Maar ook beschuit met muisjes hoor! Vind ik er toch bij horen en de meeste kinderen vinden het erg lekker.
hier 2 ideeetjes --> lange vingers en dan het puntje in de boter dopen en daarna in de muisjes dopen... is al wat makkelijker beethouden.. cakejes en dan met roze en blauw glazuur kunnen evt ook muisje op
Ok. dat zijn al leuke tips. Die van de badeendjes is erg leuk,maar helaas gaat een andere moeder dat al doen op de peuterspeelzaal. Nog meer leuke tips?
Witte chocolade smelten. Slagroomsoesje erin dopen en daarna in de muisjes dopen. Je kunt dit met bevroren soesjes doen, zodat je het van te voren klaar kunt maken en terug kunt leggen in de vriezer en er pas uit hoeft te halen als het nodig is...
ik kook van die papflesjes en dan met gepofte rijst erin Papfles groot met manna | GEBOORTEBEDANKJES | Crea-miek.nl Vind het een hele leuke site! En ga hier ook de kraambedankjes kopen
Plastic bekertjes vullen met zachte chipjes. Een roze of blauw zakdoekje eroverheen met een elastiekje, en daaraan de naam van de nieuwe baby.
ik ben zelf peuterjuf en voordat ik met verlof ging heb ik mijn peuter ook een traktatie geven nl. Een nijntje koekje van liga. Op de jurk van nijntje een laagje glazuur (baukje) en op de glazuur stooi je de geboortemuisjes. Het was een groot succes. ( ik wilde een foto bijvoegen maar heb geen idee hoe dat moet)