De ochtend begint al goed grrrrrrrrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Rihana23, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik even pissig, sjaggerijnig zijn :x

Zal je net zien juist wanneer ik weer naar die rot arbo moet de auto niet wil starten waaaaaaaaaaaaaaahhh :x

Moest de afspraak afzeggen, word ik net teruggebeld met de mededeling dat ik morgenochtend moet verschijnen met de nadruk op moet en ohja de werkgever schuift ook aan :( dus hij moest door mij alles weer verzetten ;)

Jeetje word hier echt niet goed van, alsof ik het expres gedaan heb, wil gewoon keihard schreeuwen en zeggen stik in je rotbaantje :x

Het ergste is dat morgevroeg ik gewoon echt niet kan dus nu zit ik mij te stressen want mijn oppas kan niet en meenemen is echt geen optie want zoonlief wordt heel snel onrustig ;)

Zouden jullie toch verzetten? Dat mens werkt alleen op maandag en dinsdag en uitgerekend deze dagen zijn lastig en op dinsdag werk ik normaliter niet dus ook niet een vaste oppasdag *zucht*

Pieuwwwwww dat was eruit :)

2. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Zou ze bellen en zeggen dat je normaliter niet werkt op dinsdag en dat je op zon korte termijn geen oppas kan regelen. Wel erbij zeggen dat je vandaag graag had willen komen, maar dat je niet weet hoe omdat je auto niet start. Kan jij toch ook niks aan doen.
    Succes en knuffels!

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Morgen gewoon je kind meenemen. Niet iedereen heeft zomaar oppas bij de hand. Als ze zo graag willen dat je komt, dan moeten ze maar accepteren dat je je kindje meeneemt.

4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar ja, zei kunnen er ook niks aan doen dat je auto niet wil starten. Moeten ze zich dan aanpassen aan jou? Zij maken ook plek voor jou vrij.

Dubbel;)

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik zou morgen ook gaan en gewoon je kindje meenemen hoor!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Dat zou ik ook doen.

Balen.. jij kon er ook niks aan doen dat je auto niet wilde starten.

7. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Puna: ja zo is het normaal wel maar krijg hier sterk de indruk dat ze het mij erg moeilijk willen maken.

Stroopie ik wil mn kleine dat niet aandoen en helemaal niet in dit weer.

Tjilpje dat is wel waar maar geldt dan ook voor mij toch? Ik heb er ook flink de pest in had dit al weken van te voren goed gepland en dan krijg je dit??

Is het de normale gang van zaken dat opeens de werkgever aanschuift? Zo vreemd allemaal...

Heb nu echt koppijn &^&^%W^T

8. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het vervelende is dat de baby niet meekan, hij krijgt dan normaal zijn voeding en het kan gewoon niet oeffff

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    wat hier staat zou ik doen..

10. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Dan ga je eerder en kun je daar je kind voeden. Weet je ook op tijd of de auto start als je toch eerder gaat ;)
    Dat de auto niet startte kun je niets aan doen maar met excusses komen morgen niet te kunnen kan je oplossen neem ik aan.

11. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft een PEG Sonde dus die voedingen gaan dan wel anders en als ik dan zo op en neer rij dan zal hij ook gaan spugen grrrr

Tis elke keer wat :x

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh dat is een moeilijke situatie idd. Nou ik kom uit Friesland wil best even oppassen!;) Maar je woont hier vast niet om de hoek.

13. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjilpje helaas ik woon aan de andere kant van NL :D

Dus ik kan beter met baby gaan dan afzeggen? Dan maar de voeding verplaatsen....

Wish me luck ben benieuwd waarom opeens de werkgever erbij moet komen vreemd allemaal en zo vaag

14. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Oh sorry, dat is inderdaad erg lastig. Bellen en uitleggen dat je doordat de auto niet startte en je het erg vervelend vond toegezegd hebt maar er niet bij stil stond dat het niet gaat.

15. Dana

Dana Niet meer actief

tja je bent ziek neem ik aan, anders hoef je niet naar de arbo, ik vind het ook dubbel en ik lees tussen de regels door toch ook wel een beetje "geen zin" om te gaan, sorry :)

16. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dana zit al een aantal maanden aan die rot PND en dit soort dingen bezorgen mij extra stress dus de pech met de auto kon ik er gewoon niet bij hebben en vandaag zat ze helemaal vol...

Nou zin heb ik zeker niet, wie heeft er wel zin om naar een ARBO te gaan ik kom er elke maand en het bezorgt mij meer stress :(

17. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Voeding verplaatsen zou ik niet doen. Bezorgd je alleen maar meer stress. In jouw geval is het lastiger allemaal. Straks lukt het niet morgen en is het chaos met se kleine ofzo en móet je weer afbellen. Beter bij de oppas volgende week maandag als dat lukt van beide kanten, arbo en oppas.

18. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik ook voorstellen dat de ARBO thuiskomt?

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vind het al heel schappelijk dat arbo zegt afspraak dag te verplaatsen...mijn arbo deed dat nl niet.. en zou me gewoon gezegd hebben bel maar een taxi

20. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik neem ook aan dat je ziek bent? Feit is dat het je niet in een goed daglicht zet dat je vandaag niet bent gekomen. Had je niet met de bus/tram/trein kunnen gaan?
    Ik zou zeker niet afbellen voor morgen maar is er niemand die even op kan passen? Zeker het feit dat je werkgever aanschuift lijkt me niet voordeling. Maar goed, ik weet niet waarom jij thuis zit, hoe lang al en of je een vast contract hebt?

Deel Deze Pagina