Hallo dames, Ik ben op zoek naar de gebruikersaanwijzing van de box Charlie van Bopita. Of iemand die mij meer details kan geven over de box. Het volgende is namelijk het probleem. Wij hebben tweedehands deze box gekocht en vandaag bij het in elkaar zetten, zijn we tot de conclussie gekomen dat hij niet compleet is. We missen een paar schroeven (?) waar het blad op kan steunen, zodat hij in verschillende hoogtes te zetten is. Echter beweerd de verkoper alle losse onderdelen mee te hebben gegeven. Wie kan mij hier verder mee helpen. Is er iemand die foto's heeft van waar het blad op steunt? Alvast bedankt! Groetjes Marieke.
Wij hebben dat ook gehad. Hebben onze box ook tweedehands gekocht en misten dus ook de onderdelen om het blad omhoog te zetten. Je kan ze bij de prenatal bestellen voor 10 euro. Wij hebben in de winkel gekeken wat we moesten hebben en de onderdelen bij karwei gekocht, waren 4 euro kwijt. Mocht je de onderdelen zelf willen halen dan wil ik wel foto's voor je maken. Pb me dan maar even ook voor meer info.