Wanneer de box in de kamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door BoBam, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik krijg de eerste week van juni de kinderkamer en box binnen, daar heb ik erg veel zin in ook om te weten hoe het dan allemaal staat.

Maar vanaf wanneer zetten of hebben jullie de box in de kamer staan/gezet?

:D

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    eh, rond de 20 weken zwangerschap ;)
    We hadden de box gekocht, maar zelf weinig ruimte om die box ergens op te bergen.
    En we waren nieuwsgierig hoe de box zou staan. Dus hij heeft er eerst 20 weken gestaan, met wat cadeautjes erin, dat we van visite kregen. En daarna de cadeautjes eruit en C erin :)

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    1 dag voor de bevalling :D
    Toen we eenmaal wisten dat ik maandag ingeleid zou worden, vond ik het toch wel handig om de box van te voren neer te zetten. Zondagavond werd het dus.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wel ruim van te voren, toen ik 32 weken zwanger was ofzo.
    Ik wilde ook de meubels herschikken en de hond kon er nog even aan wennen.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier zijn de boxen neergezet toen de kleintjes geboren zijn, en ik nog in het ziekenhuis was. Bij thuiskomst stonden ze 'ineens' in de huiskamer!

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heb 'm afgelopen weekend (30 weken) neergezet. Dit om aan mijn 2 kattenbeesten duidelijk te maken dat ze er niet een heel groot mandje bij gekregen hebben.
    Lang leve de plantenspuit.

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik wacht nog even tot onze nieuwe bank eindelijk komt (zou over 2 weken zijn maar is weer n maand uitgesteld nu :( ). En dan ga ik een box kopen. Misschien dat ik hem dan meteen neer zet ook. Ik ben dan ergens nabij de 30 weken. En dan kunnen we even kijken of t zo goed staat...en de honden kunnen er aan wennen. Ik zie t al voor me dat mn dwerg pincher via de bank de box in klimt nml, dat is natuurlijk niet de bedoeling. En dat moeten we dr dan toch even duidelijk maken voor de baby er in ligt!

8. Alita

Alita Niet meer actief

bij ons staat ie ook nu al op, was een showmodel en hebben geen plaats om m ergens neer te zetten dus hij staat er al lekker.
    Kan de hond wennen en waarom zou je wachten? Je maakt alleen jezelf er gek mee want je moet nog zolang wchten!
    Wij hebben er trouwens ook alle kadootjes al in is ook erg leuk, het is mischien erg vroeg om m nu al neer te zetten, maar ach waarom ook niet he?!

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier staat ie nu een week of 6 in de kamer, dus vanaf 25 weken.

10. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Met een week of 30. Er kwam een dakkapel op de zolder en dus moest hij leeg gemnaakt worden...toen hebben we hem maar meteen opgezet.

11. BoBam

BoBam Niet meer actief

oke ik dacht dat ik raar zou zijn als ik hem zo'n 2 maand voor de bevalling in de kamer zou zetten haha valt dat weer mee dus!

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

NOG STEEDS NIET! Grrrrr....

Mijn man wilde z'n motor opknappen, toen opperde ik, dat hij tijdelijk wel even in de woonkamer mocht staan. (voor 2 weken ofzo) Hij staat inmiddels al 7 weken in de woonkamer! Wel helemaal nieuw enz. Maar hij vindt het zonde om hem naar buiten te doen! Maarrrrrr als het goed is, gaat ie a.s. vrijdag de tuin weer in!

En dan komt de box tevoorschijn...

13. BoBam

BoBam Niet meer actief

ja een motor in de kamer das eens wat anders he haha

14. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij zetten ook een week of wat voor de tijd de box in de kamer. Kunnen de honden wennen dat hun mand is verhuisd en de katten dat het inderdaad geen grote kattenmand is.

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja echt he? Ik voel mezelf ook heel erg zielig! Gelukkig hou ik ook van motoren en heb er zelf ook 1, maar dan toch, met nesteldrang en zo'n ding in de woonkamer, grrr.

16. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Wij zetten de box neer in de kraamweek.
    Ben toch de eerste paar dagen boven en nu staat de box alleen maar in de weg of wordt gebruikt als grote speelgoedbak door mijn andere kinderen.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    :confused:

Me vriend zijn motor is verkocht, hij rijd nu nauwelijks mee, dat is wel jammer! Maar wel grappig van jouwe motor en vrachtwagenchauffeur :)

ja, als je nesteldrang heb zou je ook gek van worden, maar is wel fijn dat je ook van motor houdt, ik niet :oops:

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier stond de box toen ik ongeveer 28 weken was. Gevuld met ballonnen voor de poediecats ;)

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wat ik me dus zo afvraag hé? Die katten van mij zijn echt absoluut niet achterlijk, maar is het dan niet zo, dat in het begin als die ballonnen erin zitten, dat ze bang zijn. Maar op een gegeven ogenblik haal je die ballonnen er toch uit? Dan gaan ze er toch alsnog in liggen?

@linka.. ja dat is inderdaad grappig! (wat voor motor reed ie?)

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb de box neer gezet toen mijn verlof in ging.

katten zijn idd neit achterlijk maar ze weten dondersgoed dat als je er ballonnen of alluminium folie er in legt en ze er in springen dat het dan niet goed gaat,dus als het er uit is zullen ze het vast niet zo snel meer doen want ze weten dan dat er wat gebeurd als ze er in gaan.
    die van mij hebben er 1x ingelegen ,toen kregen ze vlieg les sinds dien gaan ze er niet meer in.

Deel Deze Pagina