Sinds ik met mijn vriend/man samen ben slaap ik waar dan ook rechts en hij links. Dat ligt het lekkerste (vinden we allebei, andersom "klopt" het niet ) Als hij niet thuis is slaap ik overigens diagonaal maar rechts is wel mijn kant. ik ben benieuwd hoe dat bij jullie is: "vaste kanten" waar dan ook? Of alleen thuis? Of ga je elke avond gewoon ergens liggen?
Nee gewoon vaste plek. Nog nooit iemand ontmoet die zomaar ergens gaat liggen met slapen Waar we ook zijn ik lig altijd rechts. Andere kant voelt niet van mij.
Hier precies hetzelfde, ieder een eigen kant. Ik rechts hij links en zodra hij het bed uit is of niet thuis slaapt benut ik alle ruimte
Nou ik dus wel! Hadden het er tijdens de lunch op m'n werk over en 2 collega's (geen stel gaven aan gewoon elke avond te gaan liggen. Verbaasde me ook! Ook een kennis waarvan de man altijd bij de deur ligt (aan die kant)
Maanden lang eigen kant en dan komt er een moment dat ik niet meer goed kan slapen en dan wisselen we weer voor maanden van plek.
Hier ook een vaste plek! Ik slaap altijd links, behalve als ik alleen slaap dan lig ik diagonaal en t meest op rechts.
Maar die hebben dan ook geen eigen nachtkastje ofzo? Ik heb al mijn prulletjes graag bij de hand. En ik wil echt niet op het ingezakte deel liggen van mijn vriend.
Ja, mijn man wordt nerveus als hij aan de verkeerde kant van het bed ligt. Thuis is 'ieder een eigen kant' ook wel praktischer i.v.m. nachtkastje / wekker. Op vakantie zou het mij niet uitmaken. Soms ga ik dan wel eens expres aan 'zijn kant liggen'. Maar dan word ik meestal toch weer naar de andere kant gejaagd, haha. Tenzij ik echt met een ijzersterk verhaal kom waarom ik op dat moment toch ècht aan die kant moet liggen. Aangezien ik wel houd van een creatieve uitdaging, probeer ik daar dus altijd wel iets op te vinden om voor elkaar te krijgen dat ik een keer aan de andere kant lig. Ja, ik ben gemeen.
Ik slaap altijd rechts (als je voor het bed staat) mijn vriend is brandweerman dus hij slaapt sowieso het dichtst bij de muur.. Als ons bed andersom had gestaan waren we geheid van kant gewisseld
Grappig dat vroeg ik ook! Maar dat hadden ze idd beide niet. Alleen krukje of ladekast verder weg van het bed. Ik vroeg ook of ze dan niet ieder een wekker hadden maar die lag bij de een gewoon beide op hetzelfde krukje en bij de andere stond de vrouw altijd met hem op!
Hij links en ik rechts. Anders kan ik niet slapen en man wil dicht bij de deur liggen haha. Als ik alleen slaap dan lig ik nog steeds rechts maar meer naar het midden toe. En zijn hoofdkussen is veel te hoog naar mijn zin
Nou, ik moet zeggen dat wij wel allebei een week hebben. Maar sinds we kinderen hebben... Mijn man neemt helemaal niet meer de moeite om zijn wekker te zetten. Ik wel, voor het geval ze toch een keer een half uurtje later wakker worden op een werkdag. Maar dat komt misschien eens in de twee maanden voor ofzo. Ook zonder wekker zijn wij gewon 7 dagen per week om kwart voor zeven wakker... en dat is te danken aan het feit dat onze kinderen WEL een werkende wekker hebben, waarop ze kunnen zien dat ze ons voor dat tijdstip niet mogen roepen. Dus wat dat betreft hebben wij geen wekkers meer nodig. En dus geen nachtkastjes. En dus geen vaste kant van het bed. Ik slaap vannacht mooi aan de andere kant, haha.
Mijn man wil altijd aan de kant van de deur, caveman dingetje denk ik mij maakt het niet uit. Ik draai me wel altijd richting de buitenkant van het bed en dan maakt links of rechts me niet uit.
Jup, altijd aan dezelfde kant. Nooit bij stilgestaan dat het ook anders kan Vanavond ga ik aan zijn kant liggen, kijken wat ie doet
Wij slapen altijd aan dezelfde kant, ook op vakantie. Dat laatste boeit mij minder, maar voor mijn man is 'zijn' kant echt heilig.
Vaste plek in huidig bed in huidige kamer. Slapen we ergens anders dan wil ik het liefste de kant die het dichtste bij de deur, dus wc is 😁
Thuis slaap ik altijd links, aan de deurkant. Of eigenlijk aan de andere kant van het raam. Ik hou niet van naast het raam slapen! Op vakantie maakt het minder uit