Slaap jij aan een "vaste kant" in bed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrolijkheid, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Slaap jij aan een vaste kant in bed?

1. Ja

2. Nee

3. Anders (zie reactie)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Sinds ik met mijn vriend/man samen ben slaap ik waar dan ook rechts en hij links. Dat ligt het lekkerste (vinden we allebei, andersom "klopt" het niet :D)

Als hij niet thuis is slaap ik overigens diagonaal maar rechts is wel mijn kant.

ik ben benieuwd hoe dat bij jullie is: "vaste kanten" waar dan ook? Of alleen thuis? Of ga je elke avond gewoon ergens liggen?

2. tuc

tuc Niet meer actief

Jep ik altijd links..ook op vakantie enz

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Nee gewoon vaste plek. Nog nooit iemand ontmoet die zomaar ergens gaat liggen met slapen :p Waar we ook zijn ik lig altijd rechts. Andere kant voelt niet van mij.

4. Ingtwiede

Ingtwiede Actief lid

18 jul 2013
    299
    52
    28
    Hier precies hetzelfde, ieder een eigen kant. Ik rechts hij links en zodra hij het bed uit is of niet thuis slaapt benut ik alle ruimte

5. Vrolijkheid

Nou ik dus wel! Hadden het er tijdens de lunch op m'n werk over en 2 collega's (geen stel ;) gaven aan gewoon elke avond te gaan liggen. Verbaasde me ook! Ook een kennis waarvan de man altijd bij de deur ligt (aan die kant)

6. McDsee

McDsee Niet meer actief

Maanden lang eigen kant en dan komt er een moment dat ik niet meer goed kan slapen en dan wisselen we weer voor maanden van plek.

7. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Hier ook een vaste plek! Ik slaap altijd links, behalve als ik alleen slaap dan lig ik diagonaal en t meest op rechts.

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Maar die hebben dan ook geen eigen nachtkastje ofzo? Ik heb al mijn prulletjes graag bij de hand. En ik wil echt niet op het ingezakte deel liggen van mijn vriend.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, mijn man wordt nerveus als hij aan de verkeerde kant van het bed ligt. ;) Thuis is 'ieder een eigen kant' ook wel praktischer i.v.m. nachtkastje / wekker. Op vakantie zou het mij niet uitmaken. Soms ga ik dan wel eens expres aan 'zijn kant liggen'. Maar dan word ik meestal toch weer naar de andere kant gejaagd, haha. Tenzij ik echt met een ijzersterk verhaal kom waarom ik op dat moment toch ècht aan die kant moet liggen. Aangezien ik wel houd van een creatieve uitdaging, probeer ik daar dus altijd wel iets op te vinden om voor elkaar te krijgen dat ik een keer aan de andere kant lig. :D

Ja, ik ben gemeen.

10. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik slaap altijd rechts (als je voor het bed staat) mijn vriend is brandweerman dus hij slaapt sowieso het dichtst bij de muur.. Als ons bed andersom had gestaan waren we geheid van kant gewisseld ;)

11. Vrolijkheid

Grappig dat vroeg ik ook! Maar dat hadden ze idd beide niet. Alleen krukje of ladekast verder weg van het bed. Ik vroeg ook of ze dan niet ieder een wekker hadden maar die lag bij de een gewoon beide op hetzelfde krukje en bij de andere stond de vrouw altijd met hem op!

12. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Hij links en ik rechts. Anders kan ik niet slapen en man wil dicht bij de deur liggen haha. Als ik alleen slaap dan lig ik nog steeds rechts maar meer naar het midden toe. En zijn hoofdkussen is veel te hoog naar mijn zin :D

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nou, ik moet zeggen dat wij wel allebei een week hebben. Maar sinds we kinderen hebben... ;) Mijn man neemt helemaal niet meer de moeite om zijn wekker te zetten. Ik wel, voor het geval ze toch een keer een half uurtje later wakker worden op een werkdag. Maar dat komt misschien eens in de twee maanden voor ofzo.
    Ook zonder wekker zijn wij gewon 7 dagen per week om kwart voor zeven wakker... en dat is te danken aan het feit dat onze kinderen WEL een werkende wekker hebben, waarop ze kunnen zien dat ze ons voor dat tijdstip niet mogen roepen. Dus wat dat betreft hebben wij geen wekkers meer nodig. En dus geen nachtkastjes. En dus geen vaste kant van het bed.
    Ik slaap vannacht mooi aan de andere kant, haha.

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Mijn man wil altijd aan de kant van de deur, caveman dingetje denk ik ;) mij maakt het niet uit. Ik draai me wel altijd richting de buitenkant van het bed en dan maakt links of rechts me niet uit.

15. Jup, altijd aan dezelfde kant. Nooit bij stilgestaan dat het ook anders kan :p Vanavond ga ik aan zijn kant liggen, kijken wat ie doet :p

16. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Wij slapen altijd aan dezelfde kant, ook op vakantie. Dat laatste boeit mij minder, maar voor mijn man is 'zijn' kant echt heilig. :p

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ja wij hebben een vaste kant, ook op vakantie. Al vanaf het begin van onze relatie

18. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.006
    2.372
    113
    Vaste plek in huidig bed in huidige kamer. Slapen we ergens anders dan wil ik het liefste de kant die het dichtste bij de deur, dus wc is 😁

19. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Thuis slaap ik altijd links, aan de deurkant. Of eigenlijk aan de andere kant van het raam. Ik hou niet van naast het raam slapen!

Op vakantie maakt het minder uit

20. susy26

susy26 Niet meer actief

Ja hoor ik rechts. En als alleen lig in het midden hihi

Deel Deze Pagina