Voor mn verjaardag heb ik een droogmolen gevraagd Alleen nu is er gigantisch veel aanbod en krijg ik de vraag welke ik wil? Budget is er niet... Welke bevalt jullie t beste? Hebben gras dus hij kan gewoon in de grond gestoken worden en t liefst laat ik m ook voor altijd buiten staan, dat gesleep werd ik gek van met een droogrek.
Wij hebben een Brabantia, geloof 50 meter met een hoes. Alleen als je geen budget hebt, is dat lastig. Wij hebben hem gekregen van de tante van mijn man. Die deed er niks mee, was een vrouw alleen. Voor een gezin met 2 kinderen is 50 meter voldoende in principe. Hang er dan 2-3 wasjes op van gemiddeld 6-7kg per wasmachine. Let wel: Als je de droogmolen in het gras gaat zetten, heb je wel een grondanker nodig. In sommige gevallen zit dit bij de droogmolen, anders is het ook wel los te koop.
Is toch juist fijn geen budget of begrijp ik t verkeerd O dat is nog best wel veel ! Kan ik dus alles kwijt op dat ding Dat komt wel goed mag de man uitzoeken hihi
Ik heb een brabantia liftomatic Lift-O-Matic 40 meter met grondanker ... | Brabantia en die bevalt goed. Alleen gebruik ik de lift functie erg weinig ( Dan trek ik namelijk de voet uit de bodemanker ) dus ik zou voor een gewone brabantia topspinner gaan.
Dan las of begreep ik je verkeerd verkeerd denk ik. Als dat niet het probleem is zou ik voor 60meter lijn gaan. Als je een grotere wasmachine koopt, hoef je niet te wachten met wassen.