Wanneer kochten jullie de babykamer?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Honeybeeb, May 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Honeybeeb

Honeybeeb Lid

May 9, 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik ben heel benieuwd wanneer jullie de babykamer gekocht hebben. Ik ben al eens eerder zwanger geweest en onbewust heb ik toen helemaal niets gekocht tijdens de zwangerschap zelf. Bij de eerste echo bleek het helaas ook niet goed.
    Ondanks mijn angst voor de eerste echo wil ik wel als deze goed is daarna eigenlijk snel de babykamer gaan bestellen. Ik heb voor mijn zwangerschap al heel veel gekocht het enige dat echt nog ontbreekt is de babykamer en de inrichting daarvan. Maar ik weet dat het heel vroeg is.

Ben ik de enige die vlug is / wil zijn?

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Wij hebben pas de eerste aankopen gedaan rond de 16 weken en de kamer rond de 18 weken besteld.

3. Dennenboom

Dennenboom Actief lid

Jan 2, 2016
    159
    2
    18
    NULL
    NULL
    Na de 20 weken echo. Ik wilde het risico niet lopen op een babykamer maar geen kindje. Gezien bij kennissen.. Al heb je nooit geen garantie.. Elk kindje blijft niet voor niets een wonder

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij mn dochter kochten we met 12 weken de baby kamer ( 2e hands, maar ik vond hem zo mooi! ) bij de tweede aanzienlijk later en nu ben ik weer 6 weken zwanger maar wacht ik ook maar met teveel kopen... Eerst de echo maar eens afwachten of het er geen twee zijn ;)

5. Bijnamamavan2

Mar 1, 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zoontje hadden we de kinderkamer al voor de 20 wekenecho klaar qua meubels.. Daarna wisten we het geslacht en hebben we het verder aangekleed met blauwe accessoires.

Dit mannetje slaapt straks eerst bij ons op de kamer, omdat we geen slaapkamer over hebben. We gaan deze week de eerste dingetjes (wiegje, beddengoed enz.) halen.

6. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Wij weten pas sinds vorige week 100% zeker weke we willen hebben.
    We hebben er dus nog geen.
    Persoonlijk zou ik zeker wachten tot na de 20 weken, maar als je niet lang kan wachten zou ik na de 12 weken gaan kijken.

7. lovelie

lovelie Actief lid

Oct 12, 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk met een week of 25 ofzo. ..maar die kamer had geen levertijd...Dus zou daar wel op letten. Als ik advies mag geven...zou ik het zowiso pas na de 12 wkn doen en het misschien zelfs tot de 20 wkn laten wachten. ..kijken en zoeken kan je wel alvast doen natuurlijk. ..naar bestellen echt pas vanaf dan.

8. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,100
    3,487
    113
    Met 12 weken kwam ik een advertentie tegen op marktplaats met het kamertje wat ik graag wilde voor een leuk prijsje. Dus toen gedaan. Eigenlijk wilden we wachten tot de 20 weken echo.

9. Fullmoon

Fullmoon Actief lid

Jan 17, 2016
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze babykamer besteld bij 21 weken. Ik laat hem in mijn 28ste week bezorgen. Vooral, omdat we dan de rest pas klaar hebben. Er moest nog geschilder worden, behang tegen de muur en laminaat erin!
    Voor mijn eigen rust, had ik het liever eerder laten bezorgen. Ik loop er nu heel er tegenaan dat ik niet verder kan, met bv. de aankleding en de laatste prullaria kopen.

10. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier de babykamer ook besteld na 20 weken. Het geeft geen garantie dat het verder goed gaat met de zwangerschap. Maar dat was voor ons de grens zo van en nu shoppen.

11. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Bij de eerste met 5 weken gekocht en bij deze.met 10 weken gekregen. ☺😊

12. Honeybeeb

Honeybeeb Lid

May 9, 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is al snel inderdaad honeyy! Ben je nooit bang geweest bij de eerste dat je dan de babykamer had gekocht en dat je daarna slecht nieuws kreeg?

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Met 22 wkn besteld en word geleverd met 30 wkn. Heb je nog 10 wkn om in te richten ;)

14. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Ik weet het niet meer precies, maar zeker wel pas na de 20 weken (echo).

15. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Nee helemaal niet. Naïef misschien maar had ook geen gevoel dat het slecht zou aflopend oid..

16. Bumpie

Bumpie Bekend lid

Dec 28, 2015
    864
    523
    93
    Heb hem vorige week gekocht en laat hem komen met 27 weken. Eerder vind ik zelf te vroeg.

17. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

Aug 15, 2015
    1,086
    156
    63
    Wij hebben niet eens een extra kamer, dus een babykamer überhaupt niet gezocht. Het bedje was ergens tussen week 30-35 af (is mijn eigen oude bedje dat mijn moeder opnieuw bekleed heeft). Andere spulletjes kwamen ergens tussen week 20 en 30 zo langzamerhand in huis en sommige dingen had ik echt pas op het laatste moment.

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben bijna 28 weken en ga pas over 2 weken het kamertje kopen (ikea dus geen levertijd) verder heb ik alles al in huis behalve de billen doekjes en een boxmatras. Denk dat ik die straks ga kopen

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Bij de eerste gekocht toen ik tien weken zwanger was. Het was niet de bedoeling, maar werd verliefd en het was een mooie aanbieding. Overigens heeft deze winkel de service dat we alles konden annuleren wanneer het niet goed ging. Levering was met 24 weken.

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Rond de 18-20 weken.

Share This Page