Kun je de standaard hoes bij Maxi Cosi Cabrio wassen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Pruppeltje, Jan 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

Nov 28, 2008
    309
    0
    0
    Ik heb via marktplaats een 2ehands maxi cosi gekocht, met kroontjes erop.
    Het was een mooi prijsje en ik vond de bekleding super leuk. Nu wil ik natuurlijk wel alles schoon hebben voor mijn aanstaande beeb, dus vroeg ik me af of ik die hoes eraf kan halen en kan wassen?
    Heb net even gekeken, maar ben echt een leek met babyproducten (de eerste he :( ) en ben bang dat ik misschien iets kapot trek.

Als ik het niet zou kunnen wassen had ik me bedacht dat ik ergens een nieuwe hoes zou kopen, maar vind dat ook een beetje zonde omdat de verkleiner en de voetenzak ook met kroontjes zijn. (heb ik straks een blauwe maxi cosi met totaal andere voetenzak :( :( )

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja hoor, je kan de hoes er gewoon vanaf halen en dan in de wasmachine stoppen! Ik doe ze meestal op kort en dan 40 graden (en geloof ik iets van fijne was). Daarna even in de droger en hij is weer lekker fris! (Droger houd ik altijd wel extra in de gaten ;))

Gewoon voorzichtig loshalen dan gaat het echt niet kapot ;)!

3. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik wist ook niet dat je ze kon wassen. Dus de gewone hoes, niet die zomerhoes, kun je wassen. Als dat zo is, ga ik die van de auto stoel en de maxi cosi eens lekker in de was gooien.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja hoor! Ik heb ze al verschillende keren gewassen en ze leven nog steeds ;)! Zien er ook nog altijd mooi uit.

En ik bedoel idd gewoon de originele hoes die bij de maxi cosi zit die je koopt, dus het patroontje waarom je hem uit gekozen hebt in de winkel of in geval van ts op mp ;)!

5. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

Nov 28, 2008
    309
    0
    0
    Geweldig bedankt!
    Ben gelijk begonnen met los trekken maar hoe krijg je die zilveren 'knop' los onderaan waar een zilveren riempje aan hangt?

Oh wat ben ik erg nog nooit een maxi cosi van dichtbij gezien hahaha

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    het is een hoop gepulk, maar hier gaat de hoes er ook zeer regelmatig uit. lekluiers hebben ze áltijd in auto haha

7. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ja hoor die kun je gewoon wassen, een hoop gepiel maar het lukt wel. Je moet gewoon erom heen gaan (dus om dat ronde zilvere ding waar 2 riempjes aan zitten) die kan er ook gewoon af.

8. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

Nov 28, 2008
    309
    0
    0
    jaaa heb het ding eraf en gaat vandaag lekker de was in!

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sorry! Helemaal dit topic vergeten te kijken toen ik weer online was gister avond :oops:! Gelukkig is het toch geluk!

Share This Page