Hoi meiden Heb al een bericht in de lounge geplaats maar dat laat ik het hier ook even doen, zo bereik je meer mensen he Binnenkort moeten we de kinderwagen weer gaan ombouwen tot buggy. Helaas zijn we de gebruiksaanwijzing kwijt, aangezien de kinderwagen van 2002 is. Nu heb ik quinny gemaild en een tijd geleden de gba opgestuurd gekregen maar nu blijkt het van een andere kinderwagen te zijn. Net ben ik gebeld door quinny dat ze de gba van onze kinderwagen niet meer hebben, ook niet digitaal of ergens in een bestand Omdat ze na de maak van onze kinderwagen overgenomen zijn door een ander, sindsdien maken ze zelf nieuwe wagens. Nu zoek ik iemand die de gba van de Quinny freestyler 4 heeft voor mij of evt een kopie op kan sturen DUS NIET QUINNY FREESTYLER 4 XL. Wie o wie heeft die voor mij, of weet hoe ik er anders aan kan komen. Groetjes Caruli
Hoi dit haal ik van internet, kan je hier misschien iets mee?? Blijkbaar had iemand anders hetzelfde probleem als dat jij hebt... Hoi, Ik heb zo de gebruiksaanwijzing van de Quinny niet bij de hand. Hier gaat hij ondertussen al ruim 3,5 jaar mee. Om de buggyzitting de plaatsen moet je het onderstel eerst helemaal uitklappen. Daarna plaats je het frame met de rug naar je toe op het onderstel (zitten metalen pinnen). Dit kan maar op 1 manier. Het kindje kijkt van je af. Daarna is het een kwestie van banden en drukkers vastzetten. Bij het inklappen kun je de zitting gewoon laten zitten. Om in te klappen haal je de twee handels/schuiven aan weerszijden van de duwstang naar je toe. De vergrendeling gaat er dan af en je kunt de wagen inklappen. Dit kan soms wat zwaar gaan. De rugleuning moet dan wel op de hoogste stand staan. De wielen kun je eraf halen door het pinnetje in het midden iets in te drukken. Bij mij zit daar een kunstof kapje overheen. Je kunt hier dwars doorheen drukken.
haha das toevallig, ik zat net ook te googelen, en vond precies hetzelfde! (had he al gekopieerd om hier te plakken)is niet meer nodig dus!
ah 1 antwoord heb ik dus al de buggy kan bij de gewone 4 dus helaas niet naar je toe gezet worden... vind het wel jammer
maar misschien is er hier iemand die ook nog die quinny heeft er zijn hier bijna 30.000 leden dus ik dacht laat ik het maar eens wagen hihi