Wat voor stoel hebben jullie in de babykamer staan om de nachtelijke voedingen te geven? Weet echt niet waar ik naar zoeken moet.. dub tussen leuk en praktisch.. Vind zo'n schommelstoel altijd erg leuk, maar is dat handig met die armleunigen? Wie wil haar stoel showen? ter inspriratie?? Thnx!
Ik heb deze stoel. Moet nog kijken of hij handig is, maar mijn schoonzusje heeft er ook nachtvoedingen in gegeven, en zij vond hem heel hanig!
Ik heb er zo'n Ikea stoel instaan ( Poang, die hele 'bekende' ). Zit goddelijk, kan mooi nog een voedingskussen bij.... Lijkt me prima. Ik heb er nu ook nog een poefje voor, maar de babykamer is niet heel groot, dus die verplaatst ik tzt. Maar stiekem denk ik ook dat de stoel misschien weer naar de huiskamer gaat... Voeden doe ik denk ik toch in bed. Kleine slaapt de eerste tijd bij ons op de kamer.
Praxis had laatst een leuke witte schommelstoel in de aanbieding. Hij lijkt mij net zo praktisch als een andere stoel maar dat is voor iedereen anders. Die van mij koste 40 euro. Succes met zoeken!
Ik had bij mn dochter wel een stoel voor 's avonds voorlezen enzo, maar niet voor voeden, dat doe ik altijd gewoon in bed. De nachtvoedingen dan dus. Maar mijn kinderen slapen ook in ieder geval tot ze geen nachtvoedingen meer krijgen bij ons op de slaapkamer.
Er staat wel een stoel bij ons op de babykamer maar hebben we nog nooit gebruikt. We geven hem 's avonds en 's nachts lekker bij ons op bed een flesje.
nachtvoedingen in bed geven...veel ontspannender voor jouw! kun je liggend voeden en tegelijk een tukje pikken...vind je kindje ook fijn. Sommige kindjes vragen veel voeding en komen dus vaak per nacht..als je iedere keer 45 min tot een uur per voeding op de kamer moet gaan zitten verkas je snel naar je eigen bed hoor Maar verder...elke stoel is goed als je je armen maar goed kwijt kunt en mischien een soort steun hebt om je kindje op te steunen zoals op de 1e foto is ideaal volgens mij! niet te hogen leuningen en lekkere zithouding!
Wij hebben een kleine fauteuil staan op de babykamer. Ik geef daar nu de laatste avondvoeding zodat hij meteen weer terug naar bedje kan zonder al te veel gesjouw. Tot dat hij door sliep lag hij bij ons op de kamer en kreeg hij de avond- en nachtvoedingen (eerste weken BV) gewoon in bed. Soms zit ik in die stoel tot hij slaapt of als hij net wakker is om bijv. mijn schoenen aan te trekken.
ik heb ook een stoel staan in de babykamer, maar nooit gebruikt, ze heeft altijd in haar eigen kamer geslapen, maar ik vond het zelf veel fijner om in mn bed de nachtvoeding te doen.
Ik zou m´n geld besteden aan een co-sleeper als ik jou was. 's Nachts uit je warme bed in zo'n koud kamertje in een stoel gaan zitten.. brrrrr.....
Dank voor de input dames. Wil echt iets comfortabels in de babykamer. Ik.vind de foto van de eerste stoel mooi. Zoiets ga ik zoeken
Ik heb een stoel van de Ikea die ik gebruik voor nachtvoedingen wanneer ik niet in bed voed. Deze alleen dan in een andere kleur POÄNG Fauteuil - Alme middenrood, berkenfineer - IKEA in combinatie met een zelfgemaakte voedingskussen zit het erg fijn.
ik had ook een stoel in de babykamer voor het voeden, maar nooit gebruikt. Ik voedde altijd gewoon in bed, kindje sliep toch bij ons op de kamer.
Ik heb een tuinstoel in de babykamer staan 's Nachts voed ik in bed. Overdag ook wel vaak op de bank als ik alleen thuis ben, maar anders lekker rustig op de babykamer.
wij zetten een gelijkaardige stoel in de kamer. Ook eentje van ikea, lijkt op de poang. Gekocht op de rommelmarkt voor 2 euro. Niet erg al shij niet gebruikt wordt
Wij hebben deze van Ikea: EKTORP JENNYLUND spr - Blekinge wit - IKEA Eigenlijk helemaal niet onze smaak, we hebben verder veel strakkere meubels en absoluut niet landelijk. Toch staat de stoel heel mooi, hij geeft de babykamer nét dat gezellige tintje extra. Verder zit hij heerlijk, lekker hoog en diep. De Poang was voor mij veel te laag, daar kan ik nooit met een baby in mijn armen uit komen. Wij gaven de nachtvoedingen beneden op de bank, kon de ander lekker doorslapen. We gebruiken de stoel nu voor troosten, knuffelen en voorlezen 's avonds. Ik zou gewoon naar de Ikea gaan en alle stoelen uitproberen. Sommige zien er op de site heel mooi uit, maar zitten niet lekker. De hoogte van de armleuning vind ik het belangrijkst.
Ook als je geen voeding geeft in de stoel is een stoel op de babykamer denk ik wel handig. Als het past natuurlijk, hihi. Je wilt toch af en toe ook even lekker met je kindje kunnen zitten, knuffelen, kijken hoe hij ligt te slapen etc. Dat gevoel heb ik in ieder geval. Ook al wil ik bv in bed gaan geven (kleine slaapt in het begin bij ons op de kamer) denk ik dat ik toch vaak op de stoel in zijn kamertje zal zitten
ik gaf in het begin de nachtvoedingen altijd in bed, maar later deed ik dat ook wel op het kamertje. scheelt toch weer heen en weer lopen. ook voedingen voordat ik zelf naar bed ging deed ik in die stoel. nu gebruiken we de stoel voor voorlezen of knuffelen bij nachtelijk verdriet. wil nu voor de babykamer een fauteuil halen, maar moet nog even proef zitten. ik wil wel zelf met baby in mijn armen uit de stoel kunnen opstaan mocht deze toevallig in slaap zijn gevallen, niet te laag dus en de armleuningen moeten hoog genoeg zijn.
Ik heb een Bambino glider chair voor een prikkie uit engeland laten overkomen. De originele Dutailier uit Canada kost wel 800 euro ofzo, en deze die ik nu heb is heel prima, van massief hout etc. Niet helemaal vergelijkbaar met een schommelstoel, hij glijdt nl heen en weer zonder omhoog te komen. Ook geschikt voor wagenzieke mensen (zoals ikzelf) Ik was bv van plan, is helaas niet gelukt.Ik gebruik de stoel nu vooral om im voor te lezen en baby in armen in slaap te wiegen. Heerlijke stoel, zou niet anders meer willen.