hoi meiden! ook ik ben druk bezig met de baby uitzet bij elkaar te harken! mijn moeder belde me gister om te zeggen dat ze er achter was gekomen dat ze HEEL veel airmiles had en dat je deze kan inwisselen voor baby artikelen op hun online webshop. ze hebben niet zo HEEL veel keus, maar wel handig als je bijvoorbeeld nog een babyfoon of iets dergelijks nodig hebt! misschien een tip voor diegenen die nooit weten wat ze met hun airmiles moeten doen, of ook een fanatiek sparend familielid hebben!
Goeie tip! Je kunt ook babyspullen kopen via de ING Rentepuntenwinkel. Dus als vrienden/familie van je nog rentepunten over hebben en er niks mee doen?
en bij optimel kan je die code's toch ook gebruiken voor baby spullen ? ik heb al tig pakken weg gemikt helaas haha
Hummm ik vind de spullen bij de airmilesshop duurder dan in de winkel. Ik weet het, het blijft nog steeds 'gratis', maar als ik het aantal airmiles omreken naar euro dan denk ik altijd bij mijzelf "ik wacht wel op een aanbieding". Bijvoorbeeld die pluchen bowlingkegels van Woezel en Pip. 1698 Airmiles, in de winkel kosten ze 14,95 euro, toch 2 euro goedkoper dan in de airmilesshop (en geen verzendkosten). Ik gebruik die airmiles eigenlijk alleen om in te wisselen bij de V&D. Koop die Woezel en Pip spullen daar wel, ben ik iets goedkoper uit en soms met die VIP-acties krijg je helemaal goede kortingen! Pffft als ik het zo teruglees, ben ik echt een vrek. Nouja het zij zo.