De titel zegt het al. Wie heeft er een gebruiksaanswijzing van de wondfo ovutest. Ik heb via een andere forum een aantal testen van iemand overgenomen. Er staat een chinese tekst op. Maar geen duidelijke gebruiksaanwijzing. Wie o wie kan me helpen? Alvast bedankt.
Je urine opvangen in een bekertje, dipstick er 10 seconden in houden, plat neerleggen, en binnen een minuut of 5 heb je je resultaat
Dank je. Dat begreep ik ook zo'n beetje wel. Maar het gaat me er ook een beetje om hoe lang van te voren niet plassen, drinken etc.. Vroeg me af of dat er ook bij zou staan. Ik heb namelijk het gevoel dat mijn ei er aan komt, en wil het even checken met ovutest. Ik wil en kan de 2e kindjeswens nog niet opgeven. Manlief en ik hebben afgesproken dat als ik eind van dit jaar niet zwanger ben, we dan de babykamer gaan verkopen...
zoek even op dit forum over wondfo testten...kom je meer te weten over hoe ze werken en gevoeligheid ect... er is een hoop over gesproken namelijk
Dat maakt met ovutesten weinig uit. In onze kliniek roepen ze altijd dat je tussen 12:00 en 15:00 moet testen, maar ik test gewoon wanneer het me uitkomt. Soms vergat ik te testen, en ging ik 10 minuten nadat ik naar de wc was geweest nog een keer plassen, en dan had ik misschien 3 druppels urine om mee te testen Als je 'm echt niet wilt missen zou ik er 2 per dag doen! Kan me zo voorstellen hoe vreselijk zwaar het voor jullie is.. Helemaal met die tijdsdruk erachter Veel sterkte!
Tja ik vind het moeilijk om de kamer te moeten verkopen, maar ik vind het ook moeilijk om er elke dag mee geconfronteerd te worden. Elke dag ben ik op het kamertje, weliswaar alleen om de gordijnen open en dicht te doen, en elke keer loop ik weer langs de commode. Denk ook dat het goed is voor de verwerking om een termijn te stellen om het af te gaan sluiten, of we nu willen of niet..
Aangeraden wordt om 2u van te voren niet te drinken en te plassen. Op die manier is je urine niet te licht maar ook niet te donker Heftig hoor hopelijk wil het dit jaar toch nog lukken!
Ik heb voor het laatst rond een uur of 12 geplast. Net getest. Hij was negatief. Maar het kan zijn dat hij al posi geweest kan zijn maar heb van het weekend niet getest omdat we een weekend weg waren. Ik heb wel alle symptonen dat mijn ei eraan komt. Buikpijn, bmhals hoog, doorzichtijg slijm en bmm staat al een beetje open. Dit was gisteren nog niet zo. Dus ik ga er vanuit dat mijn ei eraan komt.
Vruchtbaar slijm kan je al hebben ( is bij iedereen van te voren) paar dagen voor je eisprong Dus zou nog even doortestten!
weet ik, daarom zei ik ook dat mijn ei eraan komt. Door het hele medische traject heb ik aardig inzicht gekregen in alles. Weet dus nu echt de symptonen van de eisprong, maar soms heb ik het niet eens door..