Tja dillema, we zijn nog maar net in verwachting en hebben al een kinderwagen via marktplaats gekocht echt een die we mooi vinden en een koopje! Erg blij mee dus. Nu bekruipt me alleen de hele tijd de angstige gedachte : wat als t niet goed gaat, is alles wel in orde, heb niet eens een echo gehad en moet er nog zo lang op wachten. Ben gewoon een beetje bang door dat er nog geen ander bevestiging is als een testje, en al die verhalen van miskramen en missed abortion helpen ook niet mee nu. Ben dus gewoon onzeker en heb misschien een pep talk nodig, krijg vanavond ook nog MvM over de vloer en ben zo slap als een dweil. Heb alle sympthomen maar denk de hele tijd ja dat zegt niks! Getver stomme hormonen! Groetjes Marlies
Als jij iets wilt kopen voor de leine dan lekker doen hoor! Voel je je mss wel een beetje meer zwanger van ook En er vanuit gaan dat alles goed is..positief denken
Ik had ook de neiging om al direct vanalles te kopen, maar kheb me in kunnen houden tot 12 weken, ik wou voor die tijd proberen om niks te kopen.
wij hebben de kinderwagen ook vroeg gekocht. weliswaar nog niet met 5 weken maar toch. je kan hem natuurlijk ook op zolder zetten ofzo de eerste maanden.
ik heb ook vrij snel spullen gekocht 8 weken ze hadden hier in de stad baby weken en ik kon me niet inhouden maar ach waarom zou je het is zo leuk om spullen te kopen voor je aankomende baby. de grote dingen heb ik wel gewacht tot 20 weken toen was er namelijk overal uitverkoop inverband met de nieuwe collectie van 2006.
Hahaha! Wij hadden ook met 5 weken een te gekke kinderwagen via marktplaats gekocht! Nou meis, lekker van genieten en lekker veel naar kijken, zet hem desnoods midden in je woonkamer! Want eh...het is veel leuker om er van uit te gaan dat het wel goed gaat i.p.v. dat dat niet zo is. Want in 90% van de zwangerschappen gaat het gewoon goed, hoor!
Ik ga er ook vanuit dat alles goed komt hoor, ben geen pesimiste gelukkig maar ! En gelukkig dat ik niet de enige ben die al zo vroeg aankopen doet gewoon omdat het zo uitkwam.
Als het niet goed is (erg treurig ) dan kan je de kinderwagen toch gewoon bewaren? Hij staat toch niet in de weg?
Ik ben nog niet eens zwanger en ben al aan het bieden op een kinderwagen marktplaats. We hebben er nog wel eentje, maar ik wil graag de nieuwere uitvoering.