Hoi Allemaal, ik wil een babykamer en een kinderwagen kopen. Kan ik dan onderhandelen om nog iets gratis bij te krijgen zoals een maxi cosi? wil namelijk deze week nog gaan kopen. Thanks
nou ik zou zeggen.. als je goed bent in zeuren.. en mensen overhalen.. dan denk ik dat dat onderhandelen best lukt.. bij babydump zag ik toevallig dat je bij een wagen of een kinderkamer (weet ik niet meer zeker).. een gratis maxicosi.. en nog iets erbij kreeg.. moet je maar eens op hun website gaan kijken
http://www.baby-dump.nl/ er staat idd dat je of een gratis box of babyfoon erbij krijgt.. of een gratis maxicosi van 0 tot 9 maanden
Babydump heeft laagste prijsgarantie, dus speuren op internet, de laagste prijs die je kan vinden uitprinten en pak je korting! Zo kostte onze babyfoon 60 euro ipv 120 . En zo nog wel meer dingen. Kamertje hebben we bij Ikea gekocht, maar op de rest van de uitzet hebben we honderden euro's bespaard.
Geldt die laagste prijsgarantie ook bij aanbiedingen van andere winkels? heb een babykamer gezien voor 500 euro die bij andere winkels 600 kost.
ik heb opzich geen probleem met onderhandelen. ben alleen bang dat ik dan raar wordt aangekeken omdat het nooit wordt gedaan. dat is dan wel een afgang voor mij maar ik ga proberen om een maxi cosi los te peuteren bij die mensen.
Nou als je bij de babydump om korting zeurt krijg je dat wel maar dan krijg je bijvoorbeeld niet de gratis maxi cosi wij hadden dit ook we hadden de kinderwagen bij babymax voor veel goedkoper gezien maar wij wilde alles bij 1 winkel bestellen dus wij daar gezegd toen kregen we wel de korting op de kinderwagen maar geen maxi cosi ook kregen we geen kadobon of box of wat dan ook omdat wij een basic collectie babykamer hadden. wel een beetje jammer want we hadden daar voor 900 euro aan babyspullen gekocht enz en kon alleen korting vanaf maar verder kregen we niks.
ik heb mijn kinderwagen bij baby-dump gekocht. kreeg er gratis maxi-cosi bij. en heb nog een gratis regenhoest los kunnen peuteren bij ze. goeie winkel!
Pffffff, mijn man blèèf peuteren bij Babyplanet Kreeg het er warm van...Maar uiteindelijk hadden we de kinderwagen een stuk goedkoper dan de bestaande prijs (en die wàs dus al flink afgeprijst ), kregen we er een maxicosi bij, de kinderkamer had hij ook al een flink bedrag van afgepeuterd en toen alles rond was, peuterde hij er nog rustig een wandplank bij 8) Die jongen van die winkel werd er gek van en heeft volgens mij 4x met zijn meerdere gebelt, want hij mocht niks zelf beslissen. Uiteindelijk had hij van het totaal bedrag over wagen en kamer ruim 400 euro losgepeuterd en toen dus nog die cosi en plank (ter waarde van 159 euro) erbij..... Buiten was ik wel blij met hem hoor, maar in die winkel pffffffff ik kon wel onder de tafel kruipen Maarrrrrrr, voor de vorm bleef ik kalm en besluitvast, heb mijn beste pokerface opgezet en deed net alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld was...
Haha foetje wat goed van je man zeg! Voor dat geld kun je mooi weer wat anders kopen! Ze maken zat winst in die babyzaken!
Nou geweldig. Maar is zeker het proberen waard. nee heb je en ja kan je krijgen. maar je hebt wel 560 euro bespaart. daar kan je wel andere dingen mee kopen.
Meid, je bent pas gek als je het niet probeert! In babywinkels zijn ze dat echt wel gewend. Wij hebben ook flink onderhandeld en dat heeft ons een hoop geld gescheeld, laat ze maar even bellen en met hun baas overleggen, niemand kijkt daar raar van op. Wij hebben trouwens alles bij Babypark besteld, goedkoper dan dat we het bij Babydump konden krijgen.
Wij gaan binnenkort ook de spullen bestellen bij Babydump. Jammer alleen dat we allebei niet van die onderhandelaars zijn... misschien moet ik mijn ouders maar meenemen ofzo. Die zijn daar goed in haha.
oooh vreselijk afdingen is niet mijn ding, maar ja je kan ook geen 560 euro besparen op maar 250 euro hahaha (waar je dan ook nog gratis maxi cosi bijkrijgt, die je niet mooi vind maar wel voor iemand anders kan bewaren) en een badje met standaard e.d.) Zoiezo als je 560 euro eraf kan praten heb ik al een "ik word belazerd idee" standaard en kan ik niet verder kijken bij zo'n bedrijf, ik ga dan eerder naar de fabriekshal zelf... ik houd niet van afdingen maar ik moet ook eerlijk bekennen ik ga niet naar winkels waar dat mogelijk is eigenlijk.. dus dat scheelt wel.. wat ze zeggen NEE heb je JA kan je krijgen je moet gewoon proberen. het scheelt ook dat ik meeste marges van die producten weet omdat ik bij beter bed, beter baby enzo heb gewerkt en dan voel je je al snel "genaaid" die marges rijzen de pan uit!
Niet echt een babywinkel, maar om even aan te geven dat afdingen eigenlijk overal wel mogelijk is: Ik was een tijdje terug bij de Lucardi en ik zag een leuke gouden ring. Oude collectie, en er hing boven een kaartje met "50% korting!" dus ik geinteresseerd natuurlijk. Ring was origineel 80 euro, minus de helft is 40. Leuk! Precies mijn budget. Ik gepast en helemaal top natuurlijk. Alleen kwam ik er toen achter dat dat "50% korting!" sloeg op alle colliers in die vitrine....... Stond er ook duidelijk bij trouwens. Sjah, dan houdt het op. Dacht ik. Want de dames achter de kassa deden er welgeteld 20 seconden over om te 'overleggen' of de ring goedkoper weg kon en een minuutje later stond ik inclusief ring en slechts 40 euro lichter weer buiten! Ik heb er niet eens mijn best voor hoeven doen. En nog een leuke: bij electronicazaken heb je soms van die heeeeeeeele rare prijzen op het kaartje staan.. Vooral bij BCC en It's. Dan 'kost' een item bijvoorbeeld 129,27 euro. Het geheim van de smit: het getal achter de komma is het percentage dat er eventueel nog af mag als een verkoper een 'zeurende' klant heeft! Die winkels houden er gewoon al rekening mee....... Wat ik bedoel te zeggen; het is misschien geen markt of braderie, maar afdingen is echt de normaalste zaak van de wereld! En niet geschoten is altijd mis, toch..? Succes meiden!
Ik heb ook onderhandeld bij babydump hoor over de babykamer. Een duurdere versie babyfoon erbij. En al die uitzoekkorting vond ik onzin, wilde dat van de prijs afhebben en dat was geen probleem. Hier ben ik degene die wat probeert van de prijs af te krijgen. Mijn man schaamt zich rot haha
:d Hier neem ik altijd mijn zwager mee of mijn schoonmoeder :d die doen dat ook goed, ikke niet ik kan het ook niet.
och, ik onderhandel over álles! -tot ergernis van mijn lief soms, die dat maar onzin vindt, maar dan stiekem wél blij is al shet me weer gelukt is! - voorbeelden: -wasmachine voor de helft bij aankoop van wasmachine+droger (mediamarkt). nu kende ik wel de marges daar, doordat een vriend van mijn broer er werkt. -babyspul: op veel afgedongen, werkte bijna overal. -op auto (tweedehands) 1/3 van de prijs af wteen te l*llen. -afgedongen op aankoop bedframe+matrassen. -bank uit Ikea-koopjeshoek voor 2/3 vd prijs mee gerekregen. -ehhh... nog veel meer! ik zeg: niet geschoten, altijd mis! ik koop voor het bespaarde geld liever andere dingen dan dat ik standaard overal teveel betaal.
hahah die is echt goed. wist niet dat je dat overal kon doen. ga voortaan overal afdingen. In marokko is dat de normaalste zaak, maar hier in nederland durf ik dat niet zo goed omdat ik dan straks nog verschut ga staan omdat dat niet de bedoeling is. hoorde paar maanden geleden nog dat je bij de electronica zaken kon afdingen. nou een wereld ging voor me open haha. Maar wist nog niet dat het bij de ikea of mediamarkt werkte.