Gebruikt je man ook de tricot slen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jucade, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  2. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Geen idee wat t is ...

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Wat voor ding? :D

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja idd ik vind het meer iets voor vrouwen...
    ik zie mijn mannetje er ook niet mee lopen hoor en ik zou het hem ook niet aan willen doen;)
    mijn lijkt het ook zo'n gedoe om je kind er helemaal ingewikkeld erin te krijgen, maar goed ieder zijn eigen dingetje natuurlijk... dan zou ik liever voor een n ( draagzak)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    me vriend vin dat zielig! wahahaha

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mijn vriend verklaard me nu ook voor gek. Hij zal zeker niet met zo'n ding gaan lopen zegt ie.
    Nou ik moet het nog zien als het zo ver is, volgens mij bedenkt hij zich dan nog wel.

7. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    MMH mijn oom die heeft het wel degelijk gebruikt hoor, en ik vond het er niet gek uitzien. Gewoon een neutrale kleur kiezen ;)

Persoonlijk gaan wij liever voor een draagzak van Premaxx

8. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik vind het zelf niet lekker lopen dus wij hebben er geen maar met de draagzak gaat ie wel gewoon lopen hoor

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Mijn vriend vindt alle draagzaken en doeken verschrikkelijk.

10. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik vind het ook meer iets voor vrouwen. Mijn vriend gaat dan met de draagzak op stap, dat vind hij geweldig!

11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Mijn vriend vind het helemaal geen vrouwending. Wij hebben voor antraciet gekozen. Nu zal ik zelf straks toch meer met de beeb lopen dan mijn vriend en mij lijkt het echt ideaal!

12. Niet meer actief

ik zou zelf eerder voor een gewone draagzak gaan (ik ben lichtelijk paranoia en zal denken dat ie andere misschien los gaat ofzo) ach ja mijn ventje is geen "haantje" dus die zou er wel mee gaan lopen hoor...

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij hebben een buikdrager gekocht voor de papa en voor mij willen we een tricot slen aanschaffen. Antraciet of bruin.

Als mijn vriend de slen om zou willen in plaats van de buikdrager mag dat natuurlijk.

14. Ikjethimister

15 jul 2006
    72
    0
    0
    mijn man wil wel een draagzak hebben vooral als we naar het bos gaan met de hondjes. dan kan hij fijn zijn kindje dragen.
    hij zag het ook wel in supermarkt zitten hij stelde zich voor dat alle leuke vrouwen dan vertederend naar hem zouden kijken hahahahaha dit was natuurlijk een geintje.

maar hij kan niet wachten tot hij de draagzak heeft

15. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik heb ook zo'n tricolet gekocht (wist niet dat het zo heette haha). Ik ben zelf niet zo op de draagzakken. Als dit ding niet zou bestaan zou ik het gewoon met een 'wrapper' doen, op de Afrikaanse manier zeg maar..
    Of mijn man er ook mee gaat lopen weet ik niet, ik denk het wel. Aangezien hij zelf Afrikaan is is hij het wat meer gewend dit soort dingen, maar waarschijnlijk zal ik er het meeste mee lopen

Deel Deze Pagina