Welke voetenzak voor Phil & Teds?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Babystew, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik heb een Phil & Teds duowagen aangeschaft maar daar zat geen voetenzak bij. Ik vraag me af of er nog meer voetenzakken dan alleen die van Phil & Teds zelf op de wagen passen (liefst een goedkopere optie ;))? Welke hebben jullie?
    Zou bijvoorbeeld een Lodger Bunker eventueel ook kunnen? Want het moet natuurlijk wel door de gespjes passen etc.

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    prenatal heeft geloof ik universele voetenzakken. (hebben ze iig wel gehad) en misschien ook wel de babydump.

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb de phil en teds smart en daar past de prenatal universele voetenzak prima op!

4. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik heb via marktplaats een phil & teds gekocht. Daar zaten twee voetenzakken van "Kees" bij, maar die passen dus niet! Te weinig gaten. Dus ik denk dat ik daar maar extra gaten in ga knippen of zo... Nog even zien.

5. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    ook wij hebben een phil en teds duowagen.
    Helaas heeft dit merk niet veel kleur, maar ik heb 2 roze voetenzakken van prenatal erin gekocht en ze passen perfect. En.. ze beuren de wagen lekker op :D

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Oei, was dit onderwerp alweer bijna vergeten hihi. Bedankt voor de tips dames!! Ik had zelf al gevonden dat de Lodger Bunker er op zou moeten passen, en die zijn toch wat meer tweedehands te vinden dan de voetenzakken van Phil & Teds!
    @jongmama: Mijne is felrood dus kleur genoeg haha :D Roze zou er erg bij vloeken denk ik!

Zal ook eens bij Prenatal kijken, bij de HEMA hebben ze ook voetenzakken, misschien passen die ook..

Deel Deze Pagina