wie ervaring met wimperverlenging?

Discussie in 'De lounge' gestart door asmama, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey dames,

ik ga volgende maand trouwen en was vandaag bij de kapper geweest voor proefkapsel en proef make up was ook tevreden gelukkig. Maar.. daar komt het die *** wimpers van mij he whaha kheb hele korte wimpers en vallen steeds naar onder en wel jammer heb ik mooie make up en dat maakt mn oogjes een stuk kleiner. Nu hoorde ik van wimperverlenging om het iets hoger te krijgen zeg maar. Op zich vind ik dat mooi maar ik wil het ook niet te nep krijgen. wil wel een beetje mezelf blijven.. Dus mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee is dat wel mooi of lijkt het gelijk te nep?

alvast bedankt

2. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er veel ervaring mee. Je moet goed kijken door wie je het aat zetten kan veel verschil in zitten. Plus ik had zelf snel dat me wimpers wat erdoor gingen hangen. Jij schrijft dat je dat van je eigen al heb dus is weet niet of dat een goede combi is.

Eigenlijk zou je het een keer moeten uitproberen en dan de kortse wimpers nemen, al weet ik ook weer niet of dit slim is om voor je bruiloft te doen. Al bevald het niet en je mist een paar wimpers op je bruloft zou ook echt wel balen zijn.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Joh, voor een dag gewoon opplakwimpers nemen, als je goede neemt en je door een goed iemand laat opmaken dan ziet dat er helemaal niet fake uit hoor!
    (Al vind ik mijn setje met blauwe glitters toch echt het einde)

4. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een goede zeg dit zou ik ook doen beschadigd ook je eigen wimpers niet!

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    als je het alleen voor de bruiloft wilt zou ik idd nepwimpers nemen, ik weet zo even het merk niet helaas, maar bij de douglas vrkopen ze een heel fijn en goed merk die ook absoluut echt lijken..je kunt dan bijv kiezen voor extra lengte of extra volume..(dit merk verkoop trouwens ook wel extreme wimpers, dus voor een feestje ofzo)
    Je kunt de wimpers dan laten aanbrengen door degene die je make up doet.

Ik heb wel ervaring met wimpersverlenging, die van blinc/mink..je hebt hierin heel veel keus, zowel als met de lengte als met waarvan het gemaakt is (die van mij waren niet van echt dierenhaar)
    ik was er echt heeeel tevreden over, heb ze nu ff niet maar w at een verschil, en mis echt mijn wimpers..je kunt er gewoon alles mee doen en het ziet er heel natuurlijk uit.

succes!

Deel Deze Pagina