Dames, ik plaats zsm een vervolg! Jayda vergt zoveel tijd en energie dat ik er niet meer aan toekom! Moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel moeilijk vind om dit weer te moeten 'meemaken'!
Juffie, Je moet niets doen waar je zelf niet achter staat. Als het je helpt om te verwerken wat er is gebeurd dan zet je het hier neer als je er aan toe bent. Maar voel je zeker niet verplicht. de kleine meid gaat boven het afmaken van dit toppic, ga maar lekker genieten en voor haar zorgen Is ze nu al in een ziekenhuis bij jullie in de buurt? xxxx
jeetje meid wat een verhaal. Zit hier ook echt met de tranen in mijn ogen. En je man...mijn god wat moet die het ook moeilijk hebben gehad. Hij staat er ook maar machteloos bij 'te kijken'. Hoe doet jullie meisje het nu?
Super meis! goed van je dat je dit allemaal doet! Uiteindelijk zal het zeker bijdragen aan het verwerken van deze zware en moeilijke periode! Maar je weet wat ze zeggen he! Na regen komt altijd weer zonneschijn!
ow juffie wat een onwijs emotioneel en spannend verhaal,....je kan wel een boek schrijven zo knap geschreven,zit hier echt op het puntje van mijn stoel,de hele kamer verdween en had alleen maar oog voor jouw verhaal,...ben zo benieuwd hoe het afliep!
Heb je verhaal tot nu toe met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel zitten lezen. Ben benieuwd naar de rest, dus zal dit topic zeker in de gaten houden. Hoe gaat het nu met de kleine?
hoi hoi ook ik heb met open mond meegelezen en inderdaad heel nieuwsgierig naar hopenlijk een goed einde voor jullie beide ik houd je topic in de gaten groetjes nathalie
Ik vind het heel erg knap dat je alles zo neer kan zetten zo duidelijk. Ik heb er echt bewondering voor. Ik heb het verhaal met tranen in me ogen gelezen. Hoe gaat het met jou en met je mooie dochter?
Ben zo blij dat ik net even heb kunnen lezen, dat je het druk hebt met Jayden. Poe meis, wat een verhaal. Petje af voor je.
Jeetje JUffie RESPECT voor jou en je man! Ik zit met spanning te lezen! Wat zijn jullie door een HEl gegaan. Hoop dat alles goed is ........ Gr Esther