Jahoor heb het weer voor elkaar , kan wel weer huilen .. eigenwijs toch weer een test gedaan ondanks ik zaterdag een knal test predictor had , maar ik dacht nu moet de streep wel donkerde zijn dan de controle streep maar de streep blijft zelfde als zaterdag , ik mag me weer voorbereiden op een miskraam denk ik ?
Ik zou echt ophouden met testen. Ik snap het gezien je geschiedenis maar de uitkomst verander je toch nooit. En jezelf zo gek maken helpt echt niet. Er zit ook een limiet op een test. En soms knallen ze gewoon niet. Er komt een punt dat je gewoon moet ophouden met testen. En dat punt ben je al gepasseerd...
Meid. Stop met testen. Echt, neem t nou van me aan, het brengt je helemaal niks. Misschien wordt t een miskraam. Misschien niet. Je testen zeggen dr niets over. Mik ze weg, doneer ze of steek ze in brand maar stop met testen vrouw!
Helemaal niks mis mee hoor, vertrouw op je lichaam! En ik snap dat het enorm moeilijk is. Maar hoe verder ie bent in de zwangerschap hoe lichter op een gegeven moment de testen worden ivm teveel hcg. Al vind ik hem persoonlijk niet lichter
Volgens mij kon je test van zaterdag niet donkerder hoor. Ik heb nog nooit een test gehad waar bij de controlestreep stuk donkerder was dan de test streep. Bleven bij mij echt altijd gelijk. Meis stop met testen realiseer je elke keer als je de behoefte hebt om te testen dat je er waarschijnlijk toch maar onzekerder door word. Ik ken je gevoel maar stoppen met testen is echt het allerbeste voor jezelf. Die knal heb je zaterdag gehad dus klaar. Echt donkerder kan hij niet en straks door de hoeveelheid hcg gaat hij weer aflopen dus weer hoop onzekerheid. Vertrouw op je lijf en probeer te denken zolang er geen bloed is zal het waarschijnlijk wel goed zijn. Hoe moeilijk ook ik duim voor je!!!
Het is al vaak gezegd maar stop met testen je maakt je nog meer onzekerder. Je hebt een super mooie knaltest. Vertrouw op je gevoel en lichaam en ik weet het ook dat is erg moeilijk. Wanneer mag je voor een echo?
Donkerder kan toch haast niet..!? Vertrouw erop dat het goed zit meid! Bij afloop zou ie echt weer roze worden denk ik. Hopelijk mag je gauw voor een echo.
Lieve schat, test niet meer. Ik snap jou echt hoor! Maar je hebt al zo’n geschiedenis.. je hebt er geen grip op, hoe shit dat ook is.
Niet meer testen! Het zegt echt niets, helaas. Dit was mijn test zaterdag en vandaag begonnen met bloeden
Oh meid, het zegt zo niks. Je test is wederom weer prachtig. Je bent zwanger! Je moet echt stoppen met testen
Ik krijg geen rust meer hoor , ik zie zovaak dat de test streep donkerde is dan de controle streep .. en mijne is niks meer opgelopen
Ik voel Me zoooooo stom !!! Ik ben helemaal zat van mijzelf , er was niks geen aanleiding om uberhoud te testen , voel op en af gerommel onderin de buik van die kleine steekjes en mijn borsten worden steeds gevoeliger .. waarom Doe ik dan verdorie zo dom ! Zie altijd hier bij dames dat de test streep uiteindeljk donkerde is dan de controle dus waarom is dat nu bij mij niet zo .. zit vast niet goed
Mijn urine was wel heel licht , echt gewoon een water kleur bijna maar dan nog .. dat moet volgens mij niet zoveel verschil Nog maken
Jammer hè dat die onbevangenheid weg js en plaats maakt voor angst. Ik snap t helemaal. Twee x al een goede echo gehad nu en toch blijf ik panisch dat een volgende echo slecht nieuws zal betekenen. Ik probeer heel erg het piekeren te beperken tot 2 momenten per dag. Dan mag ik even neuzelen en daarna dwing ik mezelf positief te denken, en wat moois te bedenken over t babietje. Dit werkt voor nu een beetje maar t blijft eng. Stoppen met testen gaf mij rust , ik heb deze keer door getest tot nod en toen zag ie er uit als die van jou vandaag, de test streep een tikkie donkerder dan de controle streep. Die test ligt in Mn nachtkastje en ik kijk er elke dag even naar.