Vandaag heb ik een flesje van het wondermiddel arganolie gekocht. 100% pure marokkaanse arganolie. .. En wauw! Wat een ge-wel-dig spulletje. Heb na het wassen een paar druppeltje in mijn (lange bruine) haar gedaan en ik kan niet stoppen met aan mijn haar voelen. Superzacht, superglanzend en weg dooie punten (althans voor het zicht). Heb net na het reinigen van gezicht ook wat druppeltjes gebruikt ipv nachtcreme. Trekt heerlijk snel in en is vrijwel geurloos. Meer (over)enthousiaste argan gebruikers??
Ja ik weet niet beter.. Mijn vader gebruikt het voor alles... tis echt een wondermiddel.. Als wij in marokko zijn... dan staan er langs de weg altijd vrpuwtjes die zelf de olie hebben gemaakt flessen te verkopen.. dan heb je voor omgerekend 1 euro een literfles pure handgemaakte arganolie.. mijn vader neemt dan gelijk 5 flessen mee.. Je kan er mee koken, in je haren smeren, als handcreme gebruiken, voor je gezicht.. voor wondjes.. of een trekkende huid.. ook op leren banken... naja van alles en nog wat... hahahhh
Ja het is een flesje met pipetje of pompje. Bomvol vitamine E en vetzuren, dus ook goed voor je nagel(riemen) , littekentjes, droge huid, acne, rimpeltjes, droge ellebogen of knieen. Noem maar op. Een alleskunner eigenlijk. Als je het wilt kopen zorg dan voor alleen de Pure olie. Je hebt ook de Maroccanoil (het merk), of andere hair treatments en daar zitten dus nog allerlei toevoegingen in en super geparfumeerd..
Ik heb de mijne bij de Tuinen gekocht. Miaflora Argan Olie. 16,99 Ja klinkt idd als spam, ben er zo blij mee!
Mijn god!!! Zo duur.. wat een afzetterij.. hoeveel zit er in dat flesje? dan begin ik mijn eigen winkeltje...en word ik miljonair.. hhaha
59 ml. Kon zo gauw niet een marokkaanse winkel in de buurt vinden. Volgende keer bestel ik een liter bij jou
Uuuh ja Ik vind argan ook erg fijn, alhoewel ik voor mijn haar een andere olie gebruik, heb ik wel een fles argan staan. Voor droge handen
ja haal het al een paar jaar uit marokko, stukken goedkoper krijg altijd van mn schoonfamilie love it, sowieso is mijn huid heel gevoelig en dit is gewoon heerlijk!
Maar dat van de Tuinen is toch geen pure arganolie? Ik dacht altijd dat pure arganolie echt knetterduur is. Ik gebruik zelf Moroccanoil voor in m'n haar waar ook een (klein) perecentage arganolie in zit. Fijn spul!
Ik heb er veel goede dingen over gehoord en gelezen!</SPAN> Ik ben al een tijdje op zoek naar de pure vorm, helaas geen Marokkanen in mijn vrienden groep . Haha. Ik heb ook een goedkopere versie van de Tuinen gebruikt ( eigen merk) maar ik was niet onder de indruk. Dus daarom wil ik nu alleen de pure