Lieve Allemaal, het is gedaan tussen Gerry en mij. Vanavond zat hij bij zijn Sylvianne(zijn nieuwe vlam) en ze zei dat ik maar moest gewoon doen en me vader moet gaan n**ken. Oke dan! mijn broer heeft hem vriendelijk verzocht om niet naar hier te komen vannacht. Ben eens benieuwd al ligt hij in de goot het kan me niet schelen! gerry heeft me enorm pijn gedaan nu! Dit was de druppel ik zal mijn plan ook wel trekken zo. Al doet het daarom niet minder pijn.. ik ben blij want dit kon zo niet meer verder.. Ik praatte er niet over maar wou toch ff zeggen dat het over is. Het heeft een tijd goed gegaan maar nu ist echt stuk!
Wow en dat tijdens je zwangerschap! Meid ik wens je veel sterkte en liefde van mensen om je heen toe!
kom op he je kan het , wie heeft er nu zo'n loser nodig? ben trots op je dat je voor jezelf en je kleintje kiest meis we zijn er voor je hoor om je te steunen als dat nodig is heel veel sterkte meis
Pff meis ...... Je ben beter af zonder hem... Geniet voor zo ver je het kan natuurlijk lekker van je zwangerschap en je kleine man... En laat hem lekker barsten..
meid veel sterkte en je kan het echt wel zonder hem. wie er zegt dat wij een man nodig hebben weet niet hoe sterk vrouwen zijn. je kan het.
Jeetje kerels zijn af en toe echt hele vervelende wezens he! Laat hem gewoon stikken en je kan het makkelijk zonder hem
Heel veel sterkte meis, het zal niet makkelijk worden...maar jouw kindje mag blij zijn met zo'n vrouw als mama!!!!
Hoi Hoi. Vind het echt een hele knappe beslissing, maar wel een goede beslissing! Heel veel sterkte ermee! Kus kaatje
Vreselijk om mee te maken, vooral als je zwanger bent. En dan ook nog zo'n uitspraken van zo'n vrouw, vreselijk. Knap dat je deze beslissing hebt genomen en dat je voor jezelf en je kinderen kiest. Heel veel sterkte ! Liefs, Nikki F
Ach lieve vrouw, wat een toestand! Ik ben blij te lezen dat je broer je steunt, maar het is evengoed erg verdrietig dat een relatie op deze manier moet eindigen. Hou vol! Voor je zoon en je aanstaande dochter, maar vooral voor jezelf.
Wat naar dat het nu toch nog gebeuren moest. Even voor je zwangerschap waren jullie ook al even uit elkaar geweest geloof ik he? Ik vind het heel vervelend voor je, maar ik weet zeker dat je het zonder hem prima af kan, want aan zo'n man heb je niks! Heel veel sterkte met het geen wat komen gaat. Liefs,
Meid, Heel veel sterkte, ik sluit me bij alle meningen van iedereen aan! Je bent waarschijnlijk beter af zonder hem... hoe pijnlijk dat misschien wel niet kan zijn! Liefs Niki