gedaan!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kim Jonas, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    veel sterkte en alleen red je het ook wel!

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heel veel sterkte.

3. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Als hij dan liever bij zo een asociale vrouw wil blijven die zo asociaal praat dan zal hij zichzelf zeker nog wel een keer tegen komen. Dit soort relaties eindigen nooit goed.

Ik wens je heel heel veel sterkte toe, maar je hebt er echt goed aangedaan. Hou je lekker bezig met de kinderen en hij zal degene zijn die erop achteruit gaat en verliest.

Kom als overwinnaar uit de strijd!

4. Niet meer actief

Kijk, dat noem ik nou een stoere aktie, wat super goed van je meis!!
    Laat hem maar lekker gaan, je kiest lekker voor jezelf en je kleintje en je hebt daar goed aan gedaan.
    Wat een flapdrol die vent!!
    Je zult het af en toe best even moeilijk hebben maar het komt echt allemaal goed!Je bent sterk en heel moedig!

Knuffel!

Nies

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Girlpower! Ik heb respect voor je hoor, zo midden in je zwangerschap! Ik wens je alle geluk van de wereld zonder die pannekoek, maar met kindertjes!

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Wauw, da's ff niet niks zeg!! Wat een ongelooflijke egoistische z@kkew@sser zeg :rolleyes: . Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk jij het nu moet hebben.

Namens iedereen op dit forum.....jij bent een kanjer...een oermamma. Ik hoop dat je het gaat redden zo, want je bent nu al zo kwetsbaar nu je zwanger bent. Als je ons nodig hebt..wij zijn er voor je hoor!

Knuffels van Zonnestraal..

7. thanks allemaal!!!
    T is mss de klop dat nog komen gaat maar voel me goed....

Hij heeft al gebeld ondertussen..was op bezoek bij een vriendin (mijn OM) van me..met Jonas.
    Die is er 2 weken geleden ook achter gekomen dat haar man haar bedroog.
    Wij babbelen nu veel samen en smssen veel enzo...

Hij vroeg wat die zak was in de gang (hij is blijkbaar komen kijken) de voordeur heeft een raam hier.
    Ik antwoorde simpel dat dat zijn kleren zijn.
    Hij zei me zou je niet nog eens nadenken?
    Ik zei neen en begon hij ik heb niets met die Sylvianne etc..
    Ik antwoorde dat het alleen dat niet was maar ook het feit dat hij altijd weg is met de ambulance..hij antwoorde meteen dat ik weet dat hij daar nu éénmaal voor gekozen heeft! en ik zei: dan betekenen we niks voor u in mijn ogen.
    Ook zit hij bezig ik heb rechten over Jonas evenveel als jij..
    Ik zei ah is het nu terug ineens u zoon?
    Nee echt ik kan niet meer hem terug nemen...
    Dan zit ik binnen de kortste keren terug in het zelfde schuitje!

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Je hebt er absoluut goed aan gedaan!! Sterkte!

9. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Heel veel sterkte, Liefs Jenny

10. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hou vol! En over die rechten die hij (uiteraard) ook heeft....Daar komen jullie later wel uit. Nu doe je er goed aan om even rust voor jezelf te nemen en wat afstand te creeeren. Ik vind je echt sterk, hoor!.

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff lastig hoor KIm, maar ik denk inderdaad dat je een goede beslissing neemt. Het is niet de eerste keer dat het niet goed botert tussen jullie, meen ik me te herinneren. En ten aanzien van de kids.... daar komen jullie vast wel uit samen.

Veel sterkte

Karin

12. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Och meid toch! Wat een zak om jou nu in de steek te laten en dan ook nog zo'n rotopmerking te maken!
    Ik hoop dat je het allemaal aan kan zo midden in je zwangerschap, het lijkt me niet makkelijk.
    Ik hoop dat je veel steun vindt bij vrienden en familie.
    Sterkte meis.

13. sim

sim Niet meer actief

hoi kim, ik vind het een hele sterke beslissing van jou! heel goed! je hebt geen welkom op je voorhoofd staan! weg ermee, je bent geen voetveeg. goed van jou en ben blij dat je zoveel respect voor jezelf heb!

heel veel sterkte!

14. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Jeetje meid wat een klootzak is hij!!!
    Ik vind je een topwijf dat je zo sterk in je schoenen staat en niet met je laat sollen!!!
    Het zal misschien nog moeilijk worden maar je weet wie je bent en je betn veeeeeel en veeeel meer waard dan hem en je verdiend hem niet,jij verdiend 1000x beter!!!

Sterkte meid!!!

Dikke knuffel!!

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik denk wel een goede beslissing. Ik hoop dat het ook voor je kindjes goed uitpakt. Een ruzieende pa en ma daar hebben ze ook niets aan uiteindelijk.

Maar ik begrijp uit je berichtje dat je nu midden in je zwangerschap zit. Zijn dit dan problemen van de laatste tijd, omdat jullie toch nog beslist hebben voor een kindje te gaan? Want als het nog maar kort zo is, kun je er toch misschien nog wat aan doen? Ik kan jullie situatie natuurlijk niet beoordelen, maar het is zomaar een vraag (dus vat dit niet op als kritiek aub)

16. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Heel veel sterkte! Het zal misschien niet altijd even makkelijk zijn, maar echt een hele sterke beslissing heb je genomen!!!

17. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Van mij trouwens ook sterkte, was ik vergeten te typen bij mijn vorige berichtje

18. dragonlove

15 jul 2006
    38
    0
    0
    Ai! dat is niet leuk zeg!

Heel veel sterkte komende tijd! en probeer toch te genieten van je zwangerschap.

19. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nou meid heffie tijd voor je.

Probeer eerst maar even tot rust te komen zeker voor jezelf maar denk ook aan je kleine man.
    Die krijgt er meer van mee als dat je denkt.

Veel sterkte komende tijd.

Groetjes Esther

20. malou

malou Actief lid

9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Ik vind je heel dapper!
    Fijn dat je eigenwaarde hebt en dat je zegt dit verdien ik niet. Toppie!

Deel Deze Pagina