Hallo Dames, Even een vraagje.. Vorige week mijn Nod, streepjes liepen mooi op en afgelopen vrijdag een Cb test in handen met ''1-2 wkn zwanger'' Wij natuurlijk hartstikke blij dat het zo snel al raak was. Nu vanochtend weer een een cb test gedaan en er kwam te staan ''niet zwanger'' wat was dat schrikken.. niet verwacht (natuurlijk hou je in je achterhoofd dat het mis kan gaan maar toch is het schrikken op het moment) Ik heb helemaal geen buikpijn/krampen of bloedverlies gehad, en nu nog niet.. Nu maar afwachten wanneer het bloedverlies gaat komen.. Maar hoelang duurt dan ongeveer dat het gaat komen.. Misschien heel rot wat ik nu zeg maar ben nu zo in onzekerheid dat ik gewoon zoiets heb van laat dat bloedverlies komen dan kunnen we verder..
Als 1 test zegt niet zwanger en je hebt verder geen symptomen gehad van een miskraam dan is er een grote kans dat alles goed is. Het kan net zijn dat je veel hebt gedronken of dat de test niet goed is. Bij onzekerheden de verloskundige bellen voor een echo.
Ik heb de test met ochtend urine gedaan, dus het lijkt me dat dat wel goed moet zijn.. Heb de verloskundige vanochtend ook gebeld, ze vond het wel vreemd dat ik vrijdag nog een positieve cb had en nu niet meer. maar ze kon er verder niet veel van zeggen. Moet nu afwachten totdat ik ga bloeden..
De kans na het verhaal van ts,dat het niet goed is is vele malen groter dan de kans dat het wel goed is. Ts,sterkte...
Ik heb juist begrepen dat wanneer je nog geen miskraam hebt gehad met bloedverlies je lichaam nog gewoon denkt dat je zwanger bent. Bij mijn missed abortion bleef ik ook gewoon positieve testen hebben. Waarom probeer je niet een paar goedkope testen van de action (2 voor 1,50) of Kruidvat?
Soms werkt ochtendurine niet helemaal goed meis... bij mij in ieder geval niet. Ik hoop en duim dat alles goed is
Bedankt voor de lieve ondersteunende berichtjes dames, Helaas, vanochtend toch begonnen met bloeden.. Op naar de volgende ronde..
Bij mij is het nooit een goed teken geweest. De laatste vroege miskraam die ik had was in december. Ik had een mooie test op NOD waarop de CB echt Zwanger 1-2 weken op had aangegeven. 3 dagen later was het nog maar een vaag streepje op de test en heb ik bloed laten prikken. HCG was 12 bij 4 weken 3 dagen. Veels te laag dus. Uiteindelijk begon ik met 5 weken te vloeien. Sterkte.