Ik voel niks???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waxinelichtje, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik lees altijd veel berichten van meiden die al op 3, 4, 5, 6 dpo etc. dingen voelen... maar ik voel dus helemaal niks (of heel minimaal)!

Wij zijn nu pas bezig met de derde ronde... maar inmiddels denk ik al op 6 dpo 'o het is weer niet raak deze ronde'...

ik vraag me af, MOET je wat voelen voor nod? Zijn er ook meiden die helemaal niks voelen en toch zwanger zijn (geweest)?

Ik word er eigenlijk een beetje onzeker van.

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik voelde niks hoor. Bij mijn eerste kind alleen zere borsten maar dat had ik ook bij menstruaties. bij mij kwam alles pas na de positieve test.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.322
    23.484
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik voelde pas een week na positieve test wat, hoor. En sommige vrouwen blijven dat hun hele zwangerschap houden, andere blijven weer 9 maanden misselijk. En het zegt allemaal niks over het verloop van de zwangerschap!

4. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik voelde een week voor mijn NOD wat bij mijn eerste.
    Je hoeft niet perse wat te voelen iedereen is anders.
    Ik kan je zeggen nu ik weet wat ik de vorige keer voelde bij mijn zwangerschap is ook geen pretje.
    Nu heb ik exact hetzelfde denken oh het is niet zo. Of ohhh ik heb alle symptomen yes en dan is het niet zo

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik had juist geen pms klachten die ik normaal altijd wel had heb trouwens mijn hele zwangerschap weinig kwaaltjes gehad

6. NRO

NRO Niet meer actief

ik voelde ook helemaal niks! bij mijn 2 miskramen voelde ik wel heel vroeg al wat en voelde ook vanalles borsten, buik, misselijkheid enz. en bij deze voelde ik pas met ongeveer 8 weken zwangerschap (misselijkheid) en dat was met 9 a 10 weken weer weg! en deze blijft tot nu toe lekker warm plakken (L) dus het zegt helemaal niks!

7. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    ik ook nix gevoeld normaal ook pms klachten nu helemaal niks geen zere borsten niet misselijk alleen menstruatiegevoel in het begin..

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb tot ik een week of 17 zwanger was niks bijzonders gevoeld. Iedere ochtend werd ik wakker en moest ik mezelf er echt aan "herinneren" dat ik écht zwanger was.
    Tot ik van binnen bont en blauw geschopt werd, toen kon ik het niet meer vergeten ;)

9. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Het moment dat ik met de pil stopte voelde ik iedere maand wel iets elke maand hield ik me zelf weer voor de gek de maand dat ik niets voelde was ik zwanger dit is bij beide zwangerschappen het geval 😄

10. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Bedankt meiden, dit voelt echt als een opluchting voor mij :D

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb nooit wat gevoeld en de maand dat ik zwanger was, heb ik zelfs pas 2 dagen na NOD getest omdat ik me niet voor kon stellen zwanger te zijn aangezien ik werkelijk nergens last van had en je ziet, ben bijna 35 weken zwanger nu :D

Deel Deze Pagina