vraag box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dotty, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik heb een vraagje. Wij hebben box alaska van Babypark (80 bij 100 cm). Nu heb ik bij babypark een plastic boxmatrasje gekocht (stond 80/100 op). Maar deze is veel kleiner dan de binnenkant van de box. Maar omdat het boxkleed er nog over heen ging, dacht ik dat het niet zo erg was. Nu hebben we het boxkleed van woezel en pip (stond ook 80/100), maar die is ook kleiner dan de box. Ik heb het kleed opgemeten en het kleed is 75 bij 95 en de box is 81 bij 101. Dus nu heb ik een randje rondom het kleed over. Dat hoort toch niet? Heb ik dan een grotere maat kleed nodig? Ik zie bijna overal 80/100.
    Help!

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hey die heb ik ook! De babykamer ook van alaksa trouwens...

Maar ik heb dus een woezel en pip kleed en die past perfect! Al zag ik laatst in een babyzaak allemaal kleden in boxen die te groot waren dus dat zag er ook niet uit.... Vind het zo raar dat die dingen niet dezelde maat hebben...

3. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is vervelend dat je randje over hebt. ik zou het terugbrengen en ruilen voor wat anders het is duur genoeg en moet wel perfect zijn denk ik. wij hebben ook babykamer alaska besteld, en daarbij de tweelingbox die is helaas maar 1 soort.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

De box alaska is inderdaad een slag groter dan de gemiddelde box. Dat hebben ze je ook verteld neem ik aan.
    Het is dan iets moeilijker om een passend kleed te vinden maar wij hebben er ook een woezel en pip kleed in en past perfect.

5. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ligt het dan aan het soort kleed dat ik heb? Wij hebben niet het kleed van woezel en pip met al die vakjes, maar het helemaal witte kleed (met in het midden woezel en pip groot en daar omheen kleine figuurtjes zoals zonnen). Welk kleed hebben jullie?
    Ze hebben niet in de winkel verteld dat de box wat groter was. Maar de binnenmaat heb ik opgemeten en is 80,5 bij 100,5 cm, dus dat scheelt maar een halve cm.

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ze hebben ons netjes verteld dat deze box iets groter is daarom hebben wij er ook voor gekozen. We wilden graag een grote box.

Niet alle boxkleden hebben dezelfde maat. Wij hebben het kleed uitgezocht bij babypark zelf zodat we m direct even in het showmodel konden passen.
    Hij paste precies maar nu in gebruik is hij wel iets ruimer geworden waardoor hij alsnog prima past. Maar dat risico wilden we niet lopen als hij net net paste...

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij hadden juist een boxkleed dat iets groter was dan de box :)
    Er zijn dus wel degelijk verschillende maten. Maar maakt toch niet uit? Tenzij het geen gezicht is.

Deel Deze Pagina