Wij hebben altijd een familieplanner als kalender, super handig. Nu zijn we volgend jaar met 6 personen, en ik kan alleen leuke familieplanners vinden voor max. 5 personen. Iemand tips waar ik leuke leuke kant-en-klare familieplanners kan vinden?
wat een leuk iets zeg, ook maar eens over na gaan denken voor voolgend jaar, aangezien ik nu alles plan en opschrijf, wist niet eens dat het er zo was.
ik ken ze alleen in 6 persoons heb hier altidj 2 vakken over. in duitsland hebben ze heel veel keuze. en afgelopen jaar heb ik een tafelagenda gevonden met 6 persoon ook handig.
Hee, leuk idee zeg! Wij zijn (als alles goed gaat) volgend jaar ook met zijn 6en (vriend heeft 3 kids, ik kom erbij wonen en hopelijk in juni een kleintje erbij ) Ik ga ook even snuffelen
Hmm, zit nu op mn werk en kan daar niet om mobiel internet, maar ga morgen ook eens kijken of ze zo iets niet als app hebben... Dat lijkt me helemaal ideaal!! Slaap lekker allemaal!
Vorig jaar bij kruidvat een familieplanner gekocht en deze was voor 6 pers. Er was toen keus uit 3-4 verschillende motieven en kostte vlgs mij maar iets van 5 euro max. Ik hoop dat ze ze dit jaar weer verkopen.
De familiekalenders van Comello zijn volgens mij allemaal voor 6 personen. Tenminste: Ik heb ze nooit anders gezien en ik heb dit merk al een jaar of 6.