gedeeltelijk afbouwen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Rebma, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even advies nodig. Ik ben begonnen met overdag de voedingen af te bouwen, omdat ik weer aan het werk ga. 1 voeding is klaar, maar ze drinkt maar zo weinig fles. en komt dan snel weer voor de borst. aan de borst is het een echte snakker, maar toch graag willen dat ze straks naar 2a 3 wat vollere flessen gaat overdag. ik vind fles nl maar lastig als je weg bent. nu krijgt ze wel ook warme maaltijd, maar hoeveel zou ze daarnaast moeten drinken. wie heeft hier ervaring mee?

2. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien is mijn vraag niet helemaal duidelijk.....
    Hoe kan een voedingsschema eruit zien als je tussen 8 en 1830 flesvoeding geeft en de kleine al fruit s ochtends en s middags warm krijgt en daarnaast tussen 1830 en 8 bv op verzoek? Hoeveel flessen voeding zal ze nodig hebben?

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als ze zes maanden is kan ze een vroege ochtendborst nemen, en dan bij thuiskomst borst en voor het slapengaan borst plus de nachtvoedingen.
    Minimaal drie keer per dag borst is echt nodig om je productie op peil te houden en om te zorgen dat ze voldoende zuivel binnenkrijgt. Kunstvoeding heb heb je dan daarnaast niet nodig, bakje yoghurt kan wel. Overdag eet ze dan groente, fruit en brood. En eventueel nog wat afgekolfde melk.

Deel Deze Pagina