Over anderhalve week moet ik weer aan t werk. ik geef bv op verzoek met laatste voeding om 1830, slapen tot 04, voeding en weer slapen tot 08 (ik maak haar nooit wakker, hou me,aan haar,eigen schema). Dan is ze uitgeslapen, wil 3 slokjes drinken, eerst uurtje knuffelen en spelen en dan voeding om 09 ongeveer. Met werk moet ik echter uiterlijk om 07 weg. Hoe ga ik dat aanpakken? Met een voeding om 04 heeft ze om 06-0630 natuurlijk nog geen honger. Of savonds nog een keer,wakker maken? Of laten gaan en de go een fles laten geven? Ik wil eigenlijk zelf nog graag voeden voor ik naar mn werk ga. Wie geeft me advies?
Ik ben maandag voor het eerst begonnen en had precies hetzelfde 'probleem'. ik heb haar om zes uur die morgen een droomvoeding gegeven en dat ging eigenlijk heel erg goed! Het was wel geen volledige voeding aangezien ze na tweeuur weer honger had, maar ik hoefde in ieder geval niet om zes uur te kolven
Ik zou haar na het aankleden toch een keer aanbieden. Dan zit er ongeveer 3? Uur tussen. Met kolven haar ritme aanhouden, zodat je rond 18:30 haar weer zelf kan voeden.
Wij maken onze kleine man al vanaf z'n geboorte rond 23.00/00.00 wakker voor een laatste voeding. Dit zodat hij eerder 's nachts maar 1 keer rond 3.00 kwam en nu komt ie sinds 3 weken rond 6.00/700 's ochtends. Dit is dus straks met het beginnen met werken een ideale tijd. Maar een droomvoeding zoals Eefie zegt kan natuurlijk ook als je haar niet wakker wil maken.
Ik moest ook om 06.00 op. Toen er nog een nachtvoeding was,maakte ik toch ook wakker rond 06.00 voor een droomvoeding. Want dan hoefde ik op het werk niet meteen te kolven,en had baby buikje vol tot bij de gastouder. Naarmate ze ouder werden schoof de nachtvoeding samen met deze voeding
En droomvoeding.. Gaat dat wel goed met aanhappen en weer in slaap vallen/blijven? moet ik ergens op letten?
Hier ongevee hetzelfde ritme drinken rond 19u dan 4u en dan rond 8u. Als ik werk maak ik hem om 7u wakker om te eten dan srart de dag. Dit gaat hier goed! Een droomvoeding gaat vanzelf dan drinkt hij heerlijk rustig! Alleen maakt het hier niet uit voor de nachtvoeding die blijft rond 4u. Succes met werken.
Ik leg haar gewoon lekker naast me op ons bed en 'kietel' even met de tepel langs haar mondje. Ze doet deze dan meteen open en begint te drinken. Op een gegeven moment valt ze weer zo diep in slaap dat ze niet meer drinkt.
Ik kolfde hier zelf s morgens en haalde ze op het laatste moment uit bed. Fles kregen ze bij de gastouder. Dat werkte hier het prettigst.