Hoi hoi Ik heb vanmorgen mijn 20 weken echo gehad en nu kreeg ik te horen dat ik terug moest komen voor een extra echo omdat een van de hoofdholtes te groot was 8,5 mm en de norm was 7mm wat houd dat nu precies in en kan dat beteken voor de kleine van ons? Er werd me wel gezegd dat ik me geen zorgen moest maken maar je kunt je wel voorstellen dat ik dat natuurlijk toch wel doe. Al vast bedankt voor de uitleg groetjes vivian
hi vivian, Ja natuurlijk maak je je zorgen! Er is iets geconstateerd dat niet helemaal volgens de verwachting is en daar maak je je als moeder zorgen over! Het zou wat vocht kunnen zijn, vaak zie je dat dat weer wegtrekt, word opgenomen in het lichaampje. Maar omdat ik de echo heb gemaakt kan ik je er weinig over vertellen en zul je toch moeten afwachten tot de volgende echo. Schrijf alle vragen die je hebt op en stel ze! Imke
hoi immie Bedankt voor je antwoord. Ik word gewoon helemaal gek hier weet niet meer wat ik meot denk je dat als ik bel eerder terecht kan voor de echo in het ziekenhuis of heeft dat geen zin? groetjes vivian
hi vivian, Ik snap dat je graag zo snel mogelijk uisluitsel wil maar als zij zich zorgen dzouden maken dan was je veel sneller weer terug moeten komen. probeer het los te laten! Imke
hoi imke Oke ik ga het proberen maar makelijk is het natuurlijk niet maar we doen ons best heb gelukkig komende weken erg druk op het werk waardoor ik wat afleiding heb. groetjes vivian