UWV belt mijn man niet terug, na meerdere terug-bel-verzoeken

Discussion in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' started by Koningsgezin, May 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

Jan 24, 2014
    1,689
    110
    63
    Beste UWV,

Mijn man is vanuit de ww, met jullie toestemming, zijn bedrijf gestart. Echter loopt dit niet helemaal lekker en moest dus solliciteren.

Inmiddels een baan gevonden per augustus. Hij moet alleen zijn bedrijf verkopen van zijn nieuwe werkgever en dit gebeurd per 1 juni (met terugwerkende kracht 1 januari) Dit keurig aan jullie doorgegeven en mijn man had via zowel werkmap als telefonisch contact gehad een aantal vragen gesteld. Echter wist diegene aan de telefoon niet precies hoe het zat en mijn man zou terug gebeld binnen 24 uur. Wij zijn inmiddels 144 uur verder (exclusief hemelvaart en weekenden) en mijn man is nog steeds niet terug gebeld.

Wij ervaren dit als zeer storend, mijn man moet zich ook aan jullie afspraken houden. Wanneer zijn jullie van plan om contact op te nemen met mijn man?

Ik hoor het graag.

Groet,
    Koningsgezin

2. UWV

UWV VIP lid
    Staff Member

3. UWV

UWV VIP lid
    Staff Member

Hallo Koningsgezin,

Wat vervelend voor jullie dat je man nog steeds niet is teruggebeld!

Ik begrijp dat je zo snel mogelijk antwoord wilt hebben op je vragen. Via social media heb ik echter geen inzage in de persoonlijke gegevens van je man.

Als je (weer) contact opneemt met onze klantenservice, vermeld dan heel duidelijk dat je al eerder teruggebeld zou worden en dat dat niet is gebeurd. Mijn collega kan daar dan rekening mee houden.

Mogelijk heeft diegene die jouw man zou terugbellen, het antwoord als notitie achtergelaten en kun je van de collega aan de telefoon het antwoord op je vraag krijgen.

Ik wens je man veel succes in zijn nieuwe baan!

Met vriendelijke groet,
    Monica

Share This Page