Ja !! het is lente!! Laat de laagstaande zon maar lekker bruinen!! Maar, de kans op een zwangerschapsmasker is nu dus ook aanwezig. Ik vind het heerlijk om in de zon te zitten lezen, in hoeverre moet ik mij beschermen? Nu al? Of is het allemaal storm in een glas water?
ik zorg ervoor dat ik niet te lang in de zon zit. maar wel een kwartiertje half uurtje ofzo. en heb een dagcreme met factor. het is wel echt veel gevoeliger, want ik krijg nu meteen al sproeten en dat heb ik niet als ik niet zwanger ben.
Waar halen jullie al die zon vandaan? Ik heb 'em zaterdag en zondag even voorbij zien komen, maar vandaag kwam 'ie niet opdagen. Krijg je een zwangerschapsmasker niet alleen als je een bepaalde type huid hebt?
Ik heb gisteren ook lekker in de zon gezeten en smeer dan wel mijn gezicht in met een hoge factor.. Ben al gevoelig voor pigmentvlekken en wil geen masker
Ik was vorige zomer hoogzwanger. Ik kon echt niet binnen blijven zitten met dik 30C hoor, dus heb me gewoon goed ingesmeerd met een zonnebrand en lekker in de schaduw gezeten.
@Lunacy: Het komt voor bij vrouwen die er aanleg voor hebben maar volgens mij is dat niet afhankelijk van het huidtype. Na mijn vorige zwangerschap ook een vlek op mijn voorhoofd die wel minder is geworden maar nog steeds zichtbaar is. Nu woon ik niet in Nederland en schijt de zon hier bijna dagelijks (sorry!) dus ik smeer 's ochtends meteen zonnebrand. Ik baal echt van die vlek dus ik zou geen risico's nemen om uit te vinden of je er aanleg voor hebt. Hoed of pet op en goed insmeren!
Ik was twee jaar terug in de zomer hoogzwanger. Smeerde mijn gezicht elke dag in met factor 30 en heb niet in de zon gezeten, maar toch een masker gekregen. Zou er heel erg mee uitkijken.
Hier ook de leuke eigenaar van een fijn zwangerschapsmasker. Toen ik zwanger was niet echt opgelet, wel met factor 20 ingesmeerd, maar niet elke dag. Nu zit ik ermee, en ben ik zelfs aan het denken naar een dermatoloog te gaan. ( na deze laatste zwangerschap) Iedereen vraagt ook 's zomers: wat heb jij voor vlekken????:x Nu gebruik ik gelijk een Sunblocker met de hoogste factor!!!
Ik zie ze hier op het strand elk jaar gewoon liggen bakken die hoogzwangere vrouwen. Het is maar net wat je huid aankan, en dat weet je zelf het beste. Ik kreeg bijvoorbeeld al sproeten terwijl ik van de winter geen zon heb gezien, ik probeer dus echt uit de zon te blijven nu. Want me pigment is duidelijk hyper actief. Dat bruin zijn gedoe vind ik sowieso overdreven en is niet mijn ding, maar dat is offtopic.
ok, dank voor jullie reacties!! Ben een hoogblonde dame, maar wordt wél altijd bruin, geen sproeten of lichte huid dus. Maar insmeren lijkt me wel zo te horen wel verstandig. Een zwangerschapsmasker lijkt me ook vervelend. @ dot, sta er best van te kijken dat je ondanks factor 20 toch nog zo'n flink masker op gelopen hebt.