mijn zoontje word over 3 weken 1 jaar en nu wil ik graag een mooi gedichtje voor hem maken.. heeft iemand een mooi gedichtje of wil/kan iemand mij hier mee helpen? ik wil graag iets met dat het alweer 1 jaar geleden is dat ik hem voor het eerst vasthield en dat het zo hard is gegaan, dat het zo'n bijzonder jaar is geweest met hem en dat ik zo trots op hem ben en veel van hem hou alvast bedankt
Ik heb geen gedichtje geschreven maar een brief. Een brief waarin staat hoe hij was als baby,en hoe hij is veranderd naar zijn eerste jaar toe. Ook grote lijnen hoe ons leven is verlopen in dat eerste jaar. gevoelens erin en hopla,in het fotoalbum! Heel persoonlijk en leuk voor later!
Ik ga inderdaad ook een brief aan mijn kleine mannetje schrijven. Ik vind dat veel persoonlijker als een gedichtje dat een ander voor mij heeft maakt. Niet verkeerd bedoeld hoor, ik snap je gevoel/gedachten wel. Mijn bedoeling is om nu elk jaar zo'n brief te schrijven zolang hij thuis woont. Deze krijgt hij dan mee 'later' als hij groot is. In zijn verjaardagskaart/boek komt; Dani. Je bent een verijking van ons leven,je geeft ons zo'n mooi gevoel. Sinds jij er bent voel ik vanalles als je begrijpt wat ik bedoel.. Heb je verdriet voel ik je tranen,doet jou iets zeer voel ik de pijn. Ben je even niet in mijn buurt verlang ik ernaar dat je snel weer bij mij zult zijn. Kijken mensen naar jou,voel ik me trots. Zit je te lachen, voel ik me blij. Al deze gevoelens maak jij los,al deze gevoelens dat doe jij! Ben je ziek voelen wij ons rot. Zien we je spelen,voelen we ons fijn. Lieve Dani,ik vind het een voorrecht jou mama en papa te mogen zijn! ♥ En Je mooie blauwe ogen,je blonde haartjes en je lach. Je schattige duimpje in je mond,wat een rijkdom elke dag.. Het woordje mama uit jou mond,maakt mij zo trots en blij. Het mooiste wat ik heb ,mn kindje dat ben jij!