Wie heeft er een echt origineel idee voor onze geboortekaartjes. Heeft iemand ervaringen met iets of zelf iets leuks bedacht? Breng ons aub op het idee... Groeten Marianne P.
Hoi hoi, Ik weet niet hoe duur het mag zijn, maar ik vond zelf dit heeeeeeeeeeeel mooi!!! Wij hadden zowat 100 kaartjes nodig, dus dat werd ons een beetje te gek! Houten geboortekaartjes Liefs Loesie
als het niet uitmaakt wat het kost, is dit ook heel leuk Een uniek geboortekaartje in een blikje geboortekaartjes tekst
Een uniek geboortekaartje op een mini t-shirt Geboortekaartjes in de vorm van een tshirtje. Voor nog meer originele kaartjes de site: De meest originele geboortekaartjes van LocoMix
wij hadden de tekst gemaakt in zinnen zodat de eerste letters de naam van ons kindje waren. en de eerste letters dan in een blauwe kleur. dus zo dit was de voorkant van het kaartje
Bedankt voor jullie ideën, ik ga het allemaal onderzoeken en bekijken. Heeft nog iemand ervaring met diensten zoals Greetz om geboortekaartjes te versturen? Een collega van mij wil haar Geboortekaartjes met een beertje als cadeautje versturen. Groetjes Marianne